Dělat oficiální výpis z rejstříku a ten doručovat na CZ.NIC mi připadá pořád komplikovanější, než ty údaje prostě změnit, když k nim mám ještě přístup.
Mimochodem, banka po mně nedávno chtěla také ověření údajů, prý jim to ukládá zákon. Možná se předpokládá, že bankovní účet si zakládají jenom svéprávní lidé, kteří si umí přečíst e-mail a zkontrolovat, zda údaje v něm uvedené odpovídají skutečnosti.
Měl jsem na mysli spíše přístup k údajům ve veřejných rejstřících, kde se automaticky porovnají údaje a jen v případě zjištění rozdílů se vyzve držitel k nápravě.
Od banky mi e-maily chodí podepsané el. podpisem, což se o listopadovém "CZ.NIC: Ověření ..." na rozdíl od květnového již říci nedá, asi se pozapomělo na vystavení následného certifikátu za ten platný do 8.11.2018.
Možná by stálo za to zformulovat obsah e-mailu v duchu " ... pokud se změnily kontaktní (jiné) údaje od posledního ověření potom ..", než posílat opis osobních údajů v nešifrovaném e-mailu.
Samozřejmě ignorujte vše mnou výše uvedené, pokud je hlavním důvodem rozesílání e-mailů připojené obchodní sdělení. To by logicky by v případě podmíněného rozesílání nemělo takový marketingový dosah.