Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru

otaznik

Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« kdy: 06. 03. 2017, 13:24:54 »
zdravim .

nemate niekto skusenosti s UPC ako poskytovatelom internetovej konektivity pre firemnu sferu ?
zaujima ma stabilita konektivity, odozva a kompetentnost supportu atd.

dakujem za akekolvek info.

otaznik.
« Poslední změna: 06. 03. 2017, 13:40:56 od Petr Krčmář »


jjkkll

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #1 kdy: 06. 03. 2017, 14:21:18 »
Byl jsem u nich jako běžný zákazník, teď jsem u nich jako firma. Kromě toho, že mají jiný telefon pro kontakt, nic se nezměnilo. Serou na tebe úplně stejně, o smlouvy se musíš starat jak o tamagoči (pokud se nechceš nechat ojebat) a přístup k řešení problémů je taky na stejné úrovni (akorát tam jsou jiné lhůty pro vyřešení). Bohužel u mne není konkurence (O2 je ještě horší), takže jsem u nich.
Na stabilitu a rychlost připojení si ale nestěžuji, to je OK (ale to bylo i když jsem byl běžný zákazník).
Určitá nevýhoda pak může být jiný zákon, respektive pro firmy neplatí nový občanský zákoník :P

brn

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #2 kdy: 06. 03. 2017, 14:54:47 »
Byl jsem u nich jako běžný zákazník, teď jsem u nich jako firma. Kromě toho, že mají jiný telefon pro kontakt, nic se nezměnilo. Serou na tebe úplně stejně, o smlouvy se musíš starat jak o tamagoči (pokud se nechceš nechat ojebat) a přístup k řešení problémů je taky na stejné úrovni (akorát tam jsou jiné lhůty pro vyřešení). Bohužel u mne není konkurence (O2 je ještě horší), takže jsem u nich.
Na stabilitu a rychlost připojení si ale nestěžuji, to je OK (ale to bylo i když jsem byl běžný zákazník).
Určitá nevýhoda pak může být jiný zákon, respektive pro firmy neplatí nový občanský zákoník :P
Cena / rychlost?

j

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #3 kdy: 06. 03. 2017, 15:13:49 »
2brn: Co si nasmlouvas ... ale +- totez co pro bezny koncaky (rychlost i cena).

Jinak viz jjkkll, zavolas na "firemni" support a oni nevedi co je to ping. Dokud to funguje tak to funguje, kdyz to nefunguje mas smulu. Rozhodne zapomen na to ze bys zavolal a do hodiny dorazil technik. Klidne ti budou tvrdit, ze linka s 90% PL je funkcni, protoze ten jeden paket za 10 minut kterym to testujou zrovna projde.

otaznik

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #4 kdy: 06. 03. 2017, 16:35:47 »
no velmi ste ma nepotesili, uvidime s cim pride obchodnik
 :-)


Trupik

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #5 kdy: 06. 03. 2017, 16:58:55 »
Neviem ako v ČR, ale u nás majú firemnú klientelu asi len 3 a pol zákazníka, lebo inak si neviem vysvetliť, že každého pol roka niečo centrálne domrdali v konfigurácii u seba a potom im trvalo aj viac než 24 hodín než si po desiatich telefonátoch uvedomili, že ide o firemného klienta a musia kliknúť u seba na inú záložku, alebo čo. Skrátka spokojní sme neboli a hneď ako to bolo možné, hlasovali sme nohami.

jjkkll

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #6 kdy: 06. 03. 2017, 18:07:19 »
Cena / rychlost?
Cca 550 s DPH / 240:24 D:U
K tomu jedna statická veřejná IP a telefon UPC EU business. Úpis na rok se sankcemi při předčasném ukončení. Modem i telefon mám vlastní.

j

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #7 kdy: 06. 03. 2017, 18:13:16 »
2Trupik: To je stejny vsude. V CR se da zhruba rict, pokud muzes, utec od vseho co smrdi DSL nebo UPC.

Ciste osobni zkusenost, 3/4 roku jim trvalo, nez zjistili, ze do baraku kde byl pozadavek na pripojeni vedou jejich vlastni draty. Za natazeni (tech existujicich) 20m chteli 1/2M ... pak to postupne klesalo az ke 100k.

Jinak je to tak mesic, co rozesilali vyhruzny maily (na tu "firemni" linku), ze sem si dovolil pustit verejny DNS. A jako bonus, pravidelne otravujou (na ty "firemni" pripojce) s nabidkama televize.

brk

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #8 kdy: 06. 03. 2017, 18:29:53 »
Mám z nich takové rozporuplné pocity. Velká firma, na všechno jsou postupy, které nejde obejít a všechno je problém.

Zákazník stěhoval sídlo firmy a na nové adrese si zřídil UPC. Nepřišla faktura, čehož si nikdo nevšiml. Jak se později ukázalo, byla poslána na původní sídlo, i když UPC vědělo, že se stěhuji. Poslali SMS s upomínkou, ale jednatel byl zrovna služebně v zahraničí a nějaké UPC tam neřešil, že to počká, až se vrátí. Zákazníka odpojili a nešlo se s nimi nijak domluvit. Nějak to zaplať, to že se bez internetu nedostaneš do banky je tvůj problém. Až systém platbu zaeviduje, tak se můžeme začít bavit o obnovení služby. Byli tenkrát offline asi dva nebo tři dny a to byl celkem problém, protože v podstatě všechno řešili terminálově na serverech matky v zahraničí. Netvrdím, že v tom byl zákazník bez viny, ale u business přípojky by snad mohli zavolat, co se chystají udělat.

Nějaké problémy se stabilitou tam taky byly, ale to snad vyřešili výměnou modemu. Už je to docela dávno, detaily si nepamatuji.


j

Re:Zkušenosti s UPC pro korporátní sféru
« Odpověď #9 kdy: 06. 03. 2017, 19:54:40 »
2brk: Mam tu nejaky SLAcka ... a beznou soucasti je, ze muzou vypovedet smlouvu (kdyz treba nezaplatis) ale s nejmin 30 denni vypovedni lhutou. Ono to navic toho providera stejne realne nepali, ani kdyby ty prachy uz nedostal. Jestli nekomu mesic nebo dva posilaj par Mbit gratis ho totiz nemuze vytrhnout, a realne by na vypoved doslo spis tak po 1/2 roce. Nejdriv by se totiz pomerne dost snazili se dohodnout. A samo, vypoved musi byt prokazatelne dorucena protistrane.

Nektery pripojky sou i s aktivnim dohledem, a dohoda vypada tak, ze v lidskou hodinu zavolaj (za 10let se stalo asi 3x) a v nelidskou (ve 3 rano o vikendu) poslou sms. Kdyz naopak zjistim problem ja (taky tak 3x za 10 let), tak zavolam/poslu sms a obratem mam odpoved co se deje a jak dlouho cca. Pricemz se samo na druhy strane bavis s gramotnejma lidma, kterym posles trace, pl stats, ... a pripadne si reknou kdyz chtej jeste neco, ale vedi vocogo.

O tom si u UPC muzes nechat zdat.