Pravidla pro pojmenování proměnných

Kit

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #165 kdy: 06. 11. 2016, 17:59:42 »
Take muzete pouzit guardy. To, cemu rikate "pretezovani" v Haskellu, spise slouzi jako ify v Jave - podle podoby parametru se vybere vetev, ktera se ma pouzit. Stezujete si snad u ifu, ze zalezi na pozici, kde je v kodu umisten?

Pouze jsem uvedl, že to, co se v Haskellu dělá běžně, to se v Javě ostrakizuje. Na pořadí si nestěžuji. Přístup Haskellu se mi líbí, jen je nutné si na to občas dávat pozor.

Jistě, stráže se v Haskellu také dají použít, ale osobně dávám přednost "přetížení", pokud je to možné.

Víc než přetěžování by javistům mělo vadit nadměrné používání operátoru "instanceof", který z metody dovede udělat paskvil.


v

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #166 kdy: 06. 11. 2016, 18:10:29 »
Máš pemprs? Pemprs zůstanou suché i když se pokakadůkaž.

Eugene Ionesco nic? :-/
IMHO to není nejslavnější věta z té hry :)

javaman ((

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #167 kdy: 06. 11. 2016, 18:11:23 »
Instanceof používají lemplové. Běžně se to používá pro větvení programu a je to asi na úrovni tvých oblíbených if/else. Jenže kdybys někdy dělal na větším projektu, tak víš, že bys tam měl generické všechno a instanceof také. Těžko říct, jestli je to nutné, ale třeba máš lepší řešení. Jak teda řešíš, když máš 20 druhů podobných dat, které potřebuješ stejně řešit v Javě?

Kit

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #168 kdy: 06. 11. 2016, 18:19:14 »
Instanceof používají lemplové. Běžně se to používá pro větvení programu a je to asi na úrovni tvých oblíbených if/else. Jenže kdybys někdy dělal na větším projektu, tak víš, že bys tam měl generické všechno a instanceof také. Těžko říct, jestli je to nutné, ale třeba máš lepší řešení. Jak teda řešíš, když máš 20 druhů podobných dat, které potřebuješ stejně řešit v Javě?

Nacpu jejich chování do těch 20 tříd a pracuji s nimi polymorfně. Nemám žádné else, natož oblíbené.

javaman ((

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #169 kdy: 06. 11. 2016, 18:25:50 »
Takže kompletně bez generik, protože máš instance plné potřebného kódu?


Kit

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #170 kdy: 06. 11. 2016, 18:35:34 »
Takže kompletně bez generik, protože máš instance plné potřebného kódu?

Tímto delegováním se projekt dost zjednoduší, protože když přidám 21. třídu, tak na těch předchozích 20 nemusím sáhnout a dokonce nemusím sáhnout ani na třídy, které s tou novou instancí pracují.

javaman ((

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #171 kdy: 06. 11. 2016, 19:05:27 »
Zní to zajímavě a určitě je to dost OOP přístup. Takže generika pak vůbec nepotřebuješ?

Kit

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #172 kdy: 06. 11. 2016, 19:06:58 »
Zní to zajímavě a určitě je to dost OOP přístup. Takže generika pak vůbec nepotřebuješ?

Generika nepoužívám. V PHP stejně nejsou.

Lama

Re:Pravidla pro pojmenování proměnných
« Odpověď #173 kdy: 07. 11. 2016, 03:17:27 »
Máš pemprs? Pemprs zůstanou suché i když se pokakadůkaž.

Eugene Ionesco nic? :-/

A co, chodíte spolu kakadukat? Tohoto soudruha neznám, ale když už, tak Andras Jelky je borec. O takových soudruzích by se měly točit filmy, kam se hrabe Rambo

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Dobrodru%C5%BEstv%C3%AD_Andr%C3%A1se_Jelkyho