Nejde to, mám stejný problém.
Mám EURa na PayPalu a EURový účet v České bance. A bohužel musím posílat EUR na CZK účet, s tím, že kurzová výměna - velmi nevýhodná - probíhá na straně PayPalu. Dokonce to zapřičinilo problémy s úředníky Finančního úřadu, když pátrali po tom, jestli náhodou neprovádím nějaké machinace, když mám EUR účet a já převádím EUR na CZK za velmi nevýhodných podmínek.
Samozřejmě trvalo asi půl roku, než mi konečně z PayPalu někdo kokrétně odpověděl. Pokud kontaktujete Paypal, prvních pár mailů jsou jen zkopírované informace, které se vůbec neváží k vašemu problému, a pokud vydržíte, dostanete se k někomu, kdo konečně rozumí trochu anglicky a kdo vám asi na desátý pokus odpoví: "bohužel toto v České republice nepodporujeme". Mám asi tři různé zásadní problémy na PayPalu (zásadní z hlediská účetnictví, apod.) a všechny odpovědi nakonec končí: "bohužel toto v ČR nepodporujeme"
A jak někdo psal nahoře, pokud možno, peníze co nejrychleji pryč, i když kvůli poplatkům musíte někdy čekat. Protože pokud zákazník prostě napíše, že například nedostal zboží, i když ho dostal, automaticky vám peníze strhnou a už je nikdy neuvidíte.
Konkrétně u tohoto problému jde pravděpodobně o byznys z poskytnutí nevýhodného měnového kurzu.