Laický neoficiální názor - oboje možné je - jak přestěhovat, tak přepsat na nového zákazníka. Není to myslím možné provést najednou. Přepis smlouvy = nová smlouva, nový variabilní symbol. Stěhování = stejný zákazník a stejný variabilní symbol. Při přestěhování se ukazuje nájemní nebo kupní smlouva (nebo sepíše čestné prohlášení, že na dané adrese služby bude využívat stávající zákazník v souladu s VOP). Takže buď by se muselo udělat nejdřív přepsání smlouvy a pak požádat o transfer, nebo obráceně. Vzhledem k tomu, že přepis většinou funguje tak, že se pošle nová smlouva a jakmile se vrátí podepsaná, ukončí se původní a zapojí nová, tak je to docela riziko. Nový uživatel si to může rozmyslet a smlouvu nepodepsat a smlouva by byla aktivní na nové adrese a platit by za ní pořád měl původní zákazník. Možná je možné se domluvit na nějakém jiném postupu, to bude asi nejlepší kontaktovat poskytovatele přes oficiální kanál.