Společná komunikace v rámci firmy

ptc

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #30 kdy: 23. 01. 2016, 18:34:21 »
"Jako bonus je nadlidskym ukolem donutit uzivatele neco takoveho pouzivat, stejne budou volat/positat maily/zanechavat papirky na stole/"

Jednoduche reseni - co neni zadano v systemu, proste nikdo resit nebude. Bez vyjimek.

Kdyz zavolaji nebo napisou mejl, odkazat na standardni postup.
Pirky na stole nenechaji, protoze do kancelare se nedostanou.
Metoda cekani za dverma take nefunguje, i kdyz zatvrzelejsi to vzdaji az po pul hodine.

Pokud se precejenom dostane do kanclu a nema problem zadany, strcit mu do ruky telefon at hned zavola na helpdesk.


Dzavy

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #31 kdy: 23. 01. 2016, 20:33:52 »
Na vylozene trackovani issues muzu doporucit Eventum - https://github.com/eventum/eventum. Z tech co jsem testoval se to nejsnaz nasadilo, nejsnaz se to customizovalo a nejlip to vypadalo.

Na tymovou spolupraci/evidenci ukolu jak uz tady nekdo zminoval trello.com - naprosto uzasnej nastroj. My si v tom doma planujeme dovoleny :)