Oblast programování v jazyce Java

Oblast programování v jazyce Java
« kdy: 27. 08. 2015, 17:14:08 »
Zdravím všechny,
studuji již druhým rokem na gymnáziu ve třídě, která je zaměřená na programování. Jak praví název, pracujeme s Javou.
Troufnu si říct, že základy programování v Javě ovládám, a proto se poohlížím po něčem specifičtějším, čemu bych se věnoval. Chtěl bych se tedy optat na vaše názory ohledně zaměření do budoucna, samozřejmě s ohledem na budoucí zaměstnání. Upřímně, nejsem ten typ mladého programátora, který dychtí po vývoji her. Vždy mě lákaly sítě a databáze, případně zabezpečení - antivirové programy.
Čemu by bylo v této době nejlepší se podle vás věnovat? Předem děkuji za všechny odpovědi, vážím si jich.


Flynn

Re:Oblast programování v jazyce Java
« Odpověď #1 kdy: 27. 08. 2015, 17:48:38 »
Ve firmě kde pracuju hodně frčí Javové webové aplikace pro JBoss, WebLogic, Tomcat. Tohle vyvíjet má asi budoucnost.

nub

Re:Oblast programování v jazyce Java
« Odpověď #2 kdy: 27. 08. 2015, 18:00:31 »
jo Java EE je asi nejjistější, začni servletama

Daniel Kozak

Re:Oblast programování v jazyce Java
« Odpověď #3 kdy: 27. 08. 2015, 18:17:34 »
Zdravím všechny,
studuji již druhým rokem na gymnáziu ve třídě, která je zaměřená na programování. Jak praví název, pracujeme s Javou.
Troufnu si říct, že základy programování v Javě ovládám, a proto se poohlížím po něčem specifičtějším, čemu bych se věnoval. Chtěl bych se tedy optat na vaše názory ohledně zaměření do budoucna, samozřejmě s ohledem na budoucí zaměstnání. Upřímně, nejsem ten typ mladého programátora, který dychtí po vývoji her. Vždy mě lákaly sítě a databáze, případně zabezpečení - antivirové programy.
Čemu by bylo v této době nejlepší se podle vás věnovat? Předem děkuji za všechny odpovědi, vážím si jich.

Tak osobne doporucuji zacit s vyvojem pro nejaky OSS projekt, hodne te to muze naucit.

perceptron

Re:Oblast programování v jazyce Java
« Odpověď #4 kdy: 27. 08. 2015, 21:13:15 »