zdělání (VŠ) je k ničemu", zdá se že tato při themata vždy organicky zkonvergují do jednoho spletence vláken.
tím není dotčena důležitost vzdělání.
Citace: Mirek Prýmek 21. 08. 2015, 11:07:30Citace: OOPice 21. 08. 2015, 11:03:24A co konkrétně je špatné na té dědičnosti, kdy si prostě nějakou funkcionalitu, co je společná pro víc třd, vyčlením do zvláštní třídy a pak si ji podědím? Jak jinak by jste tohle chtěli třeba řešit (a lépe).Nechceš na to založit separé vlákno? Už jsme to tady tím OOP zaplevelili až hanba ... a nazvat ho "Programovací jazyky budoucnosti (funkcionální a OOP), zdělání (VŠ) je k ničemu", zdá se že tato při themata vždy organicky zkonvergují do jednoho spletence vláken.
Citace: OOPice 21. 08. 2015, 11:03:24A co konkrétně je špatné na té dědičnosti, kdy si prostě nějakou funkcionalitu, co je společná pro víc třd, vyčlením do zvláštní třídy a pak si ji podědím? Jak jinak by jste tohle chtěli třeba řešit (a lépe).Nechceš na to založit separé vlákno? Už jsme to tady tím OOP zaplevelili až hanba
A co konkrétně je špatné na té dědičnosti, kdy si prostě nějakou funkcionalitu, co je společná pro víc třd, vyčlením do zvláštní třídy a pak si ji podědím? Jak jinak by jste tohle chtěli třeba řešit (a lépe).
Proto tolik vláken "VŠ je k ničemu".