Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?

mca

  • ***
  • 181
    • Zobrazit profil
Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #105 kdy: 25. 07. 2015, 01:45:49 »
No to už tady dlouho nebylo. Hele, mě je upřímně řečeno ten bludný kruh dost u zadele. Na rotující blikající epileptická monstra fakt čumět nebudu. Buď se vydavatelé domluví na přijatelných reklamních formátech, nebo ať zkrachují.

A ty osobně blokuješ na rootu všechny reklamy, anebo jen ty nepřijatelné?

Osobne blokuji naprosto vsechny a bez slitovani (vcetne Navrcholu.cz), protoze bytostne nesnasim reklamy a vsechny mozne 3rd party prasarny (zejmena Google), socialni mor a dalsi nesmysle. Na druhou stranu zurive klikam na donate nejen pro Adblock, Keepass, Ultimate Process Manager, Cobian ... a spousty dalsiho SW/Sluzeb, ktere pouzivam. Prispivam, pokud chci software nebo sluzbu pouzivat a bez okolku se priznam, ze mam licencovane napr.: Total Commander, WinRAR, ... protoze mi to prijde ferove. Co mi neprijde ferove jsou reklamy, trackery a tuna dalsiho balastu. U vas v CR jeste nedosahla reklama a nabizeni takove ohavnosti a rozmeru, jako u nas v Canada, kde se muselo upravit mnoho zakonu a pritvrdit, protoze to bylo neunosne.

Donate nebo placeny pristup, s tim problem fakt nemam, ale nesnesu zadne reklamy. Pochopim, ze jsem v mensine.


Lol Phirae

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #106 kdy: 25. 07. 2015, 06:47:16 »
U vas v CR jeste nedosahla reklama a nabizeni takove ohavnosti a rozmeru, jako u nas v Canada, kde se muselo upravit mnoho zakonu a pritvrdit, protoze to bylo neunosne.

Začíná se to blížit... Třeba TV se prakticky nedá sledovat. Pokud něco chci vidět (krom sportu), pustím si to s time shiftem nebo třeba druhý den a přetáčím reklamy, protože z 90min filmu je již teď nějakých 130 minut zcela běžně, ze 40min dokumentu je hodina. Nedá se na to dívat.

 >:( >:( >:(

Kolemjdoucí

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #107 kdy: 25. 07. 2015, 08:06:23 »
U vas v CR jeste nedosahla reklama a nabizeni takove ohavnosti a rozmeru, jako u nas v Canada, kde se muselo upravit mnoho zakonu a pritvrdit, protoze to bylo neunosne.

Stát tady není od toho, aby reguloval délku reklamy v televizi, prober se.
Stát je tady od toho, aby udržoval pořádek v éteru a soukromým společnostem pronajímal frekvenční pásmo v éteru za příslušný bakšiž.

z 90min filmu je již teď nějakých 130 minut zcela běžně

Diváci to tak mají rádi, mnoho diváků jsou důchodci a chodí často na WC. Ze stejného důvodu nejsou v ČR filmy v původním znění s titulky, důchodci je nestíhají číst.

Rhinox

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #108 kdy: 25. 07. 2015, 08:57:24 »
Stát tady není od toho, aby reguloval délku reklamy v televizi, prober se.
To ne, jenze stat je tu treba od toho, aby dohledl na to, ze reklama v televizi nebude hlasitejsi, nez porad do ktereho se vklada. Analogicky by reklama na webu nemela byt vyraznejsi, nez samotnej obsah webu. Jenze tohle na rootu uz neplati! Root nevklada reklamu do svyho webu, nybrz svuj web vkladaji do reklamy. A to je neco co sem opravdu jeste nikde jinde nevidel...

mca

  • ***
  • 181
    • Zobrazit profil
Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #109 kdy: 25. 07. 2015, 11:15:38 »
Citace: Lol Phirae + Kolemjdouci
...

Told ya. Mel jsem tusit, ze si to neumite predstavit, jak benevoletni bylo nakladani s osobnimi udaji a ze 100 telefonatu bylo 90 - 95% neuveritelne drzych, oprsklych a otravnych prodejcu cehokoliv. Pravda, nemusel jsi vlastnit telefon a pouzivat ho, nemit bankovni ucet, kabelovku, platit kartou ... cokoliv v opacnem pripade uz jsi byl zacilen a pobizen k nakupu cehokoliv. Stejne jako lekari, narozeni ditete, ... proti tomu je 25 minut s FBI, tupou blondynou s kverem a neprustrelnyma bikinama bojujici uprostred Sahary s poustnim druhem petihlaveho zraloka, celkem nic. Jedine vychodisko bylo zit jak v praveku, v odhlehlych castech na Severu, nebo zmenit zakony.

To se deje castecne i v CR (osobne s tim mame s manzelkou moc spatnou zkusenost, kdyz nam pristala velka nabidka lecby neplodnosti v obri obalce, ktera se nevesla do schranky od nejake garazove firmy o ktere nikdo nikdy neslysel), ale vymahatelnost a pravni postihy jsou pro ne brutalni, casto az likvidacni, kdyz se do toho clovek opre.


mca

  • ***
  • 181
    • Zobrazit profil
Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #110 kdy: 25. 07. 2015, 11:17:24 »
V CR se to vlece uz 7 rok, mezitim mame dve dcery, psa a obcanstvi. No ... asi se to nikdy nevyresi, ale na tom uz nezalezi.

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #111 kdy: 25. 07. 2015, 13:13:35 »
... nikdo nepošle a nezaplatí nenápadnou reklamu. Ony si ty firmy samy měří výkon reklam a sledují, zda se jim investice vyplatí.
Milý Roote, já ti tedy vysvětlím, jak to funguje z psychologického a marketingového hlediska:

Efektivní reklamní kampaň musí mít správné cílení čili targeting. Cílové skupiny se oslovují tzv. komunikačními kanály. Každá cílová skupina a každý kanál má své možnosti (míru shody s definicí cílové skupiny a tudíž strategii sdělení) a vlastnosti (co má být součástí sdělení a co nesmí být součástí sdělení co se týče obsahu i formy).

V tomto případě jde o naprostý amatérismus agentury, která ignoruje oboje:
1) Možnosti: jakkoli na tento serve chodí i lidé, kteří před 20 lety byli progoši, ajťáci, hackeři atd a mezitím se dostali na manažersou pozici (myslím statistický model), rozhodně se vyplatí je oslovovat jako hackery a ne jako manažery. Zmíněná reklama je sdělení jasně koncipované pro middle-management, který nerozhoduje o potřebách firmy, ale o investicích a to je zásadní problém - bez ohledu na to, jak šíleně root za těch 20 let (pro hnidopichy 17 let) zmutoval, tito nyní manažeři sem stále chodí jako hackeři a oceňují spíše komunitní ráz, ne masový. Kampaň v nich tedy má oslovovat ajťáka, co se ve dvě v noci hrabe na boardu a hledá jumper na přetaktování sběrnice, přestože už to dávno nedělá a boardy skoro nemají jumpery - sedí ve slunné jednomístné kanceláři a když pije kávu, bojí se aby si nepocintal kravatu, protože to na poradě bude vypadat blbě. Ten hacker v něm pořád je a uráží ho, když ho někdo srovnává s absolventem obchodní akademie, který ví všechno dvakrát, akorát co znamená to záhadné slovo "qwerty" a jak se liší bit od bytu - to neví a je mu to fuk.
Závěr: manažerská reklama na komunitní web NEPATŘÍ a bude NEEFEKTIVNÍ.

2) Vlastnosti: kdokoli se pohybuje dostatečně dlouho v IT, dobře ví, co jsou zač: jednu velkou část tvoří podivní matfyzáci s obrovskými odbornými znalostmi, schopností přepínat se do flowmódu na počkání a jsou obdařeni famózní sbírkou poruch učení a vnímaní, hemží se to dyslektiky, poruchami pozornosti, poruchami komunikace. Oblast IT milují a je to vlastně jejich obsese. Druhou velkou část tvoří lidé velmi inteligentní, které IT (jako jedna z věcí) velmi baví a protože mají intelektuální zdatnost druhých vysoko na hodnotovém žebříčku, bez problému respektují všechny podivnosti první skupiny a jsou rádi, že ta jim zase odpouští jejich menší či větší sociální dyslexii tedy neobratnost v sociálních situacích. Háček je hlavně v tom, že pokud někdo má poruchu pozornosti nebo neurodiverzní vnímání, tak ho při čtení fatálně ruší jakýkoli dynamický vizuální vjem - pro neurotypika je to rušivé, ale těmto lidem to čtení prostě znemožňuje, mimo jiné i proto, že generalizační kognitivní zahrnují i vjemy periferního vnímání (na rozdíl od neurotypiků). Dostat se ti lidé dnes jako 6letí do 1. třídy, bude mnoho z nich klasifikováno jako SPU, autisti, ADHD a podobně.
Závěr: Dynamická reklama cílové skupině BRÁNÍ V KONZUMACI toho, kvůli čemu na root.cz přišli. Zapínají AdBlock nebo odcházejí a reklama je tudíž NEEFEKTIVNÍ.

Je to prostě o tom, s kým pane Krčmáři spolupracujete. Pokud s agenturou, která zaměstnává zoufalce, ignoranty a amatéry, odpovídá tomu mizerná kvalita jejich práce a špatnou kvalitou svojí práce poškozují i vás. Buď to pochopíte dřív, než vám čtenáři utečou a pokusíte se najít skutečné profesionály, kteří znají aspoň zastaralou metodiku A1-C3, anebo to pochopíte až ve chvíli, kdy se místní zbytky komunity definitivně rozpadnou třeba poté, co v té agentuře někoho napadne, že když ti čtenáři mají děti, měli by jim začít zobrazovat reklamy na dudlíky.

Já jenom doufám, že si to přečte i někdo z té agentury a uvědomí si, že všechny ty zoufalce musí vyházet a sestavit odborný tým, který své práci rozumí. Rootu upřímně přeju, aby to přežil. I když už to dávno není ten web, kde byl denně k přečtení aspoň jeden super článek nebo hackreport a čtenáři se rozčilovali, že root je po redesignu málo černý, pořád je to zajímavé čtení.

Michal

______________________________________________
Tak už všichni dávno víme, jaký dopravní prostředek se nachází ve slově „trikolora“. Co tam captcha má dál?

pistelak

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #112 kdy: 25. 07. 2015, 22:03:49 »
To jste se definitivně posrali ne ?



fpolocek-nepřihlášený

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #113 kdy: 25. 07. 2015, 22:20:13 »
Moje N97 mini už to pomalu nedává.

Lol Phirae

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #114 kdy: 25. 07. 2015, 23:14:37 »
anebo to pochopíte až ve chvíli, kdy se místní zbytky komunity definitivně rozpadnou třeba poté, co v té agentuře někoho napadne, že když ti čtenáři mají děti, měli by jim začít zobrazovat reklamy na dudlíky.

Už je to tady! My Free Zoo!

 ;D ;D ;D

Lama

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #115 kdy: 25. 07. 2015, 23:54:31 »
Reklama na porno by snad byla lepší... :P

HUFU

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #116 kdy: 26. 07. 2015, 02:34:15 »
Tak už toho mám taky dost. Na výzvu žlutého panelu jsem si Adblock vypnul a poměrně dlouhou dobu to bylo celkem v pohodě. Ale toto je vrchol. Trpěl jsem to a čekal jsem, že to zanedlouho zmizí, ale už to trvá příliš dlouho. Takže opět zapínám adblock. Z toho barevného cirkusu mi přechází oči. Debil v agentuře, co má toto na svědomí, by měl dostat padáka na hodinu a jít se léčit.

Nechť root zveřejní číslo účtu a cenový odhad na měsíční zisky přepočtené na návštěvníka. Já pošlu příspěvek a za měsíc zkusím adblock zase vypnout.

2X4B-523P

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #117 kdy: 26. 07. 2015, 03:58:32 »
to jste jeste nevideli televizi, koukas na celovecerni film a najednou se to prerusi, z reprobeden se ozve strasny rev a na obrazovce se objevi prebarvena zmet vseho mozneho doprovazena lzi a manipulaci :-D

peter

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #118 kdy: 26. 07. 2015, 06:37:11 »
to jste jeste nevideli televizi, koukas na celovecerni film a najednou se to prerusi, z reprobeden se ozve strasny rev a na obrazovce se objevi prebarvena zmet vseho mozneho doprovazena lzi a manipulaci :-D

Iinfo si už konečne zarobilo reklamou až toľko aby začalo preprenajímať reklamný priestor v TV?

Pán krčmář si musí medliť ruky. Takto ženiální ťah, agresívna reklama v čase uhorkovej sezóny bez článkov, ale zas s trollingom, to musí zarobiť aj na splatenie dlhov za automaty.

Re:Myslí iinfo/root.cz tento barevný reklamní cirkus opravdu vážně?
« Odpověď #119 kdy: 26. 07. 2015, 15:40:13 »
To jste se definitivně posrali ne ?

http://i58.tinypic.com/2ppxwqq.jpg

 ;D  ;D  ;D  ;D

(kdybys chodil na "normalni" weby ...)