Podle mě se to nehodí na 100% pracovního času. Ale jako doplnění třeba v 20-50% času to může být super. Zejména ve fázi kdy nejde o rutinu, ale o kreativnější činnost. Přínos je právě to oboustranné vzdělávání, takže v tom vidím právě stejný přínos jako při výuce při tom použití na školách.
Je fakt, že dva začátečníci se v tom budou patlat asi oba, takže to moc fungovat nebude, ale pokud se dvojice obměňují a úroveň je různá, mohou z toho těžit oba - zkušenější se učí vést a sledovat typické chyby a neobratnosti nezkušených a ten méně zkušený se učí obvykle idiomy a metody pro běžnou praxi. Roste otevřenost a schopnost sdílení know-how. Navíc u toho může být leckdy sranda :-) Přínos pro celý tým může být znatelný. Předpokladem je, že do toho mají všichni chuť. Pokud je to naordinované pod tlakem zeshora, může to být pruda. Je to o lidech.