Brigáda C++?

mr.rubik

Brigáda C++?
« kdy: 18. 03. 2013, 00:07:14 »
Zdravím všechny,
jsem student ČVUT, 3. ročník, informatika. C++ ovládám relativně dobře: programuji téměř nepřetržitě a dost intenzivně od 1. ročníku, navíc se angažuji jako lektor C++. Další jazyky, které ovládám jsou Java, C# (i praktická zkušenost), zvládl bych ubastlit nějaký ten skript a zabýval jsem se (školně) i síťovým programováním. O sítích mám přehled celkově (CISCO a něco málo jsem konfiguroval). Rád bych se v budoucnu C/C++ věnoval, nicméně vnímám problém s praxí - většina inzerátů, na které jsem narazil je buď full-time nebo je požadováno pár let zkušeností. Proto považuji za vhodné se pokusit sehnat něco už při studiu. Nejideálnější by pro mě bylo sehnat (přiměřeně) placenou brigádu na léto, ačkoliv chápu, že se asi pokouším o nemožné. Full-time pro mne nepřipadá v úvahu - škola je pro mě priorita a rád bych ji v klidu dokončil.

Tedy otázka zní, jestli se tu nachází někdo, kdo by mě upotřebil :) Pokud ne, jsem otevřen radám, případně jiným nabídkám.

Ještě malý sumář toho, na co jsem si v C++ "šáhnul": OOP, templaty, vlákna, debugging, implementace nejrůznějších datových struktur (queue, stack, stromy, haldy, grafy, atd.), TCP, UDP. To všechno ovšem pouze ve školních projektech/úlohách.

Díky za odpovědi

Re:Brigáda C++?
« Odpověď #1 kdy: 18. 03. 2013, 12:33:52 »
Pokud neseženeš, doporučuju zkusit nějaký start-up, tam vždy mají pro šikovného člověka využití.

mr.rubik

« Odpověď #2 kdy: 18. 03. 2013, 13:28:29 »
No jde o to, že zároveň potřebuju i něco vydělat - jsem student a bohatého papá opravdu nemám... Takže spíš pokouším štěstí :) Ale dík za info, něco podobného mě už taky napadlo, jen jsem nevěděl, pod jakými klíčovými slovy to hledat...

JaNIK

« Odpověď #3 kdy: 19. 03. 2013, 23:34:46 »
U nas sa prave niekto hlada.
Ja som tiez student a nemozem si spolupracu vynachvalit. 
Informacie najdes na http://www.techsys.cz/zamestnani.

JaNIK

« Odpověď #4 kdy: 19. 03. 2013, 23:56:27 »