To SDK, které vám radím, umožňuje pouštět OpenCL programy na CPU s podporou SSE3. To podle screenshotů, které jste přiložil, zahrnuje CPU v obou vašich počítačích. To znamená, že programy si můžete napsat už teď, půjdou spustit, jen jejich výkon nebude úžasný. Potom se žádnou nebo malinkou úpravou je můžete nechat počítat na grafické kartě, až si ji pořídíte.
Ohledně integrace do Visual Studia. Mám to vyzkoušené pouze v Linuxu, kde se integrace do vývojového prostředí neřeší, stačí mít překladač GCC (má ho nainstalovaný každý, kdo se zajímá o věci jako výpočty na GPU). Jsou tam připravené ukázkové programy. Jejich zdrojový kód si můžete upravit v libovolném textovém editoru a pro překlad stačí napsat "make". Tím chci říci, že nevím, co si od integrace do Visual Studia slibujete. Můžete samozřejmě zdrojové kódy editovat ve Visual Studiu a nechat ho, aby vám spouštělo ten makefile na kliknutí. Je dokonce možné, že instalátor toho SDK pro Windows provede integraci do Visual Studia automaticky, ale důrazně doporučuji pochopit, jak to funguje a ne ve stylu "já vždycky kliknu na F9 a ono se to udělá".
Prostě zkuste si buď linuxovou nebo windows verzi nainstalovat a uvidíte.