Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře

Ja

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #15 kdy: 31. 07. 2016, 17:56:34 »
Není překvapením, že lopatám jako ty při myšlence "jazyk mi umožní vyvinout cokoli" napadají takové scifi magořiny jako: "Jakože když jsi lopata, tak ten jazyk by to uměl napsat za tebe? "

Umožní mi např. Java naprogramovat hru jako např. Rise of the Tomb Raider? Možná že i jo, ale na spuštění takové hry by si potřeboval zapřáhnout pár super počítačů :D:D:D

Umožní mi např. C/C++ naprogramovat nějakou složitou webovou aplikaci např. bankovní systém, kde budu chtít mít zaručené, že se mi hned nesesype a nějakou tu bezpečnost? Zde se třeba hodí ta Java.

Snad si to lopato lopaťácká s lopatou pochopila, ale radši ti to napíšu, neexistuje žádný "nejlepší jazyk", to je šok co?


javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #16 kdy: 31. 07. 2016, 18:27:10 »
Ale kam nám utíkáš. Jak je to s tím kradením. Kradeš distribuce na netu?

Tobě to neumožní, ale Java je superrychlá a špičková, takže odborník ji s tím udělá v pohodě.

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #17 kdy: 31. 07. 2016, 18:32:28 »
Ale jinak Minecraft je ukázkou, co vzít za Jazyk, když chceš nejlepší hru vše dob.

Ja

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #18 kdy: 31. 07. 2016, 18:54:50 »
Bože ty jsi debil, tak jinak, linuxové distribuce jsou převážně free a opensource, tedy autorům nijak nevadí, když si jejich distribuci stáhneš aniž bys zaplatil. U velkorozpočtových her je to naopak, hry jsou převážně placené a tam to autorům opravdu může vadit, když nějaká lopata stáhne/ukradne jejich hru, aniž by zaplatila. Vývoj softwaru stojí úsilí, čas, peníze, zkušenosti, ne každý to dělá jenom pro tvé krásné oči.

Co se týče Minecraftu, tak úspěšnost hry nezávisí na použitém jazyce jako spíše, že je to parádní sandbox, kde se můžeš vyblbnout do aleluja. Navíc to není graficky žádná podívaná a na to že to není graficky žádná podívaná je ta hra celkem hardwarově náročná, protože Java.

By mě celkem zajímalo, čím by si argumentoval, kdyby Minecraft byl dělán v .NETu, jaký jiný zářný příklad hry by si vyhrabal :D Navíc jak můžeš srovnávat Minecraft s Rise of the Tomb Raider, graficky a náročně úplně něco jiného.

"Tobě to neumožní, ale Java je superrychlá a špičková, takže odborník ji s tím udělá v pohodě." Hmm, asi jsou všechny vývojářské společnosti banda lopat, protože používají pro hry C/C++ a ne Javu.

A jak vidím tak to lopata lopaťácká s lopatou nepochopila, no co chtít od lopaty.

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #19 kdy: 31. 07. 2016, 19:02:09 »
Ok, tak vůbec nevíš, co řešíme, ale to se u lopaty dá chápat.

OK, tak mi to ukaž v C++... ahaaa, ono by to padalo a nikdo by to nezvlád. Škoda, že ta bankovní Java to dala. Ona to není podívaná, protože je to nejlepší sandbox všech dob. Vidíš to, lopato? Grafika je super, ale ten engine pod tim umí to, co žádná hra. To se programuje! A ne kreslí ve Photoshopu. Až mi ukážeš konkurenci, tak uvěřím.

Tomb raider je koridorová sračka, přitom Minecraft má luxusní voxelový engine. To jo, ale ty jsi s tím začal.

Mojang? Za kolik ho koupil MS? Proč si jen nevybrali C++...


Ja

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #20 kdy: 31. 07. 2016, 19:15:07 »
Proč uhýbáš od kradení distribucí?

Takže znovu hry v C/C++ Rise of the Tomb Raider, Crysis, Mafia 2, XCOM, TFko, LFD2, CS:GO ...
Hry v Javě: Minecraft, Minecraft, Minecraft, Minecraft, Minecraft a co dál? No Minecraft :D

Jinými slovy, velkorozpočtové hry se opravdu zřídka dělají v Javě, u Minecraftu tomu bez tak byla náhoda  ;D

Když budu vykopávat díru v zemi, co asi použiji, lopatu nebo lžící?

Lopato, vzdej to, nemáš na mě nic než jen lopatu :D

Ja

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #21 kdy: 31. 07. 2016, 19:17:43 »
MS ten tvůj Minecraft koupil jenom proto, aby zajistil vydání hry na své umírající platformy jako Windows Phone 8.1/ Windows 10 Mobile, nějaká Java mu byla naprosto u prde.le

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #22 kdy: 31. 07. 2016, 19:24:53 »
Protože sis poplet kradení s kopírováním. Když ukradnu hru v obchodě, není to kopírování.

Samý sračky bez pořádného engine. Kdo má podobný engine?

Velkorozpočtové hry jsou dělané na konzole a tam musíš dávat pozor, co ti vlastník dovolí.

MS to koupil, protože je to špička a nejvíc prodávaná hra vše dob.

Ja

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #23 kdy: 31. 07. 2016, 19:34:00 »
Kopírování v rozporu s licencí = krádež

Source a CryEngine jsou technicky mnohem vyspělejší než nějaký engine v Minecraftu.

Proč není u konzoli povolené vyvíjet v Javě? Že by se k tomu vůbec nehodila?

MS to koupil, protože si naivně myslel, že jedna hra mu zajistí lepší tržní podíl jeho mobilních sraček.

Lopato lopaťácka s lopatou, že tě to furt baví  ;D

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #24 kdy: 31. 07. 2016, 19:37:07 »
Tak lopata má vlastní definice. Co taky čekat :D

Určitě, až dokáže alespoň půlku toho, co on, tak dej vědět. To jsou sračky na koridory.

To nevím, ale hodí se na to parádně. Třeba nebyly kompilátory a pro C++ jo. Možná byla Java placená.

Přesně, proto za to dal tolik a vůbec ho nezajímalo, že nic lepšího na trhu není :D

Ja

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #25 kdy: 31. 07. 2016, 19:47:45 »
Že máš vlastní definice? To je fakt, definice, že kopírování v rozporu s licencí != krádež může být definicí jenom pro zloděje.

Když je ten engine tak úžasný, proč jej MS nelicencuje ostatním studiím? Asi to zas takové terno nebude, nebo je to tím, že použitá Java automaticky redukuje možné použití mimo svět Minecraftu?

Java na konzoli? :D Tak to by tam byli jenom 2D skákačky :D

MS to koupil, protože si naivně myslel, že jedna hra mu zajistí lepší tržní podíl jeho mobilních sraček.

Jsi ale odolná lopata  ;)

ByCzech

  • *****
  • 1 863
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #26 kdy: 31. 07. 2016, 20:11:41 »
Když přemýšlíte o tom, jak byste vykradl cizí práci, nemůže to být OK. Bez ohledu na to, jaké technické hacky vymyslíte, abyste to vykrádání cizí práce zamaskoval.

Nemyslel spíš tazatel případ, že uživatel má hru koupenou a on dodá jen aplikaci, která použije artwork ze zakoupené hry?

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #27 kdy: 31. 07. 2016, 20:16:18 »
On spíše myslel jen zkopírování textur a použití. Nic by nekradl.

Ja

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #28 kdy: 31. 07. 2016, 20:18:58 »
Naopak by kradl.

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře.
« Odpověď #29 kdy: 31. 07. 2016, 20:23:27 »
Určitě ne, chtěl to jen zkopírovat. To je jako by někdo okopíroval tvou diplomku. Tobě by zůstala, takže by ti to nevadilo.