Tiketovací systém v češtině/slovenštině

Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
« Odpověď #15 kdy: 04. 05. 2018, 10:48:34 »
Ci sa za OTRS  platilo, to neviem.  Z/do OTRS sa dallo posielat aj z mailovych kont mimo firemneho mailu.  Jira ktoru mame nastavenu sucastne, tuto moznost nema. Bud mame slabych IT-kov alebo tuto moznost Jira nema. Nechem trolovat, pisem iba z vlasnej skusenosti.

Neposoudím důvody, možná jste hledali trochu jiný styl práce. Ale to, co mám na mysli: https://confluence.atlassian.com/adminjiraserver071/creating-issues-and-comments-from-email-802592933.html


Tom K

Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
« Odpověď #16 kdy: 04. 05. 2018, 12:13:26 »
Jednoduché free řešení v CZ/SK je osticket.com
Překlad je komunitní, takže není úplně čistý, ale použitelný v pohodě.
Samozřejmě, pokud Vám nestačí a potřebujete dělo, je tu spousta dalších (placených).

To je jedno

Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
« Odpověď #17 kdy: 04. 05. 2018, 16:07:25 »
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.

Jira i tyto úkony pochopitelně umí. Ale podle všeho to není řešení pro tazatele, ten chtěl něco zdarma.

Ci sa za OTRS  platilo, to neviem.  Z/do OTRS sa dallo posielat aj z mailovych kont mimo firemneho mailu.  Jira ktoru mame nastavenu sucastne, tuto moznost nema. Bud mame slabych IT-kov alebo tuto moznost Jira nema. Nechem trolovat, pisem iba z vlasnej skusenosti.
To není zkušenost s jira, to jsou lemplove (nebo to tak mají schválně)

jmk

  • ***
  • 179
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
« Odpověď #18 kdy: 10. 05. 2018, 16:42:19 »
Příchozí email umí pochopitelně trackovat na vstupu i Redmine. Jeho síla je v modulárnosti dá se opravdu hodně ohnout ke specifickým potřebám a má živou komunitu co vyvíjí a udržuje i rozumné verze zpětně. A HLAVNĚ funguje spolehlivě a bezproblémově - pochopitelně musí být instalován někým, kdo ví co dělá, ale jinak bezúdržbový.
Write programs that do one thing and do it well. Write programs to work together. Write programs to handle text streams, because that is a universal interface.

mikrom

Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
« Odpověď #19 kdy: 11. 05. 2018, 01:02:02 »
OTRS

Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.
To ze by bol "super" si netrufam tvrdit. Asi jedine, co mi je na OTRS sympaticke, je ze som cital, ze pouzity jazyk je Perl ... ale do zdrojaku som zatial nepozeral.

Musim pouzivat v praci OTRS a JIRA. Obe su nanuteny software, ktory nemam moc rad.
Moj nazor:
JIRA sa ovela lepsie pouziva ako OTRS a clovek si na to rychlo zvykne.
OTRS, ktore poznam - je pre mna zlozite a neprehladne. Pise sa do toho zle do maleho okienka v ktorom treba rolovat, takze ked tam das par screenshotov tak zachvilu nevies co si napisal na zaciatku. Attachmenty lahko prehliadnes - su v separatnej zalozke. Ci je ticket master alebo slave to je tiez vidiet iba v malom okienku, takze clovek co to nepouziva casto si to nevsimne. Takze podla mna  dost chaos.
No netrufam si tvrdit, ze OTRS je vseobecne take zle. Nam to totiz implementovala nejaka firma na zaklade nasich poziadaviek. Mozno iba oni nam to tak zhovadili a to je dovod, preco sa mi to nepaci  :)


Tiket

Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
« Odpověď #20 kdy: 17. 05. 2018, 12:01:03 »
Ahojte,
nejaky tiketovaci system, tiez idealne free, ktory by sa dal napojit na AD/ldap? Dakujem

macpac

Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
« Odpověď #21 kdy: 17. 05. 2018, 12:59:37 »
Ahojte,
nejaky tiketovaci system, tiez idealne free, ktory by sa dal napojit na AD/ldap? Dakujem

GLPI

andrej

Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
« Odpověď #22 kdy: 17. 05. 2018, 14:07:12 »
Ahoj, pozna niekto nejaky free/OpenSource tiketovaci system? Idealne v SK/CZ jazyku. Ci len sharepoint?

free/OpenSource a sharepoint? hmm...