Helpdesk operátor

Re:Helpdesk operátor
« Odpověď #15 kdy: 18. 02. 2024, 01:05:10 »
Je to zcela realny.

Situace 1) v tomle pripade sklad, volali na hotline dodavatele SW, ze "to nefunguje". Po nejakym tom paceni informaci, se ten clovek pokusil pripojit remote, a zjistil, ze to nejde. Tak ho napadlo se zeptat, jestli (ve 3 rano) jim sviti svetlo. ... v celym arealu nesla elektrina. Firma zaplatila poplatecek za neduvodne vyuziti hotline a skladu byla odebrana moznost na tu hotline volat.

A naopak, duchodci jsou vpohode, ti jeste cist umi. Cim mladsi, tim horsi.

Proc odebirat moznost volani na hotline ? Lepsi zpoplatnit v pripade podobnych dotazu a zneuzivani hotline tak jako cisla 0609. Evidentne to by vydelalo.

Duchodci jeste cist umi, u mladych je to nejhorsi, souhlas. Ale duchodni prisli s pocitacem az ve strednim ci pozdejsim veku a uz se s tim nemeli zajem ucit. Samozrejme jak kteri. Ucit se uplne nove technologie v 50-60 se ne kazdymu chce. Znam lidi, co vubec nepouzivaji internet a nemaji ani email. Vetsinou duchodci, ale jeden clovek okolo 30.

Clovek v kancelari pouziva PC denne, stejne tak jako uklizecka pouziva vysavac, nebo doktor rentgen. Tak by o pracovnich nastrojich neco vedet mohli.

U tech uklizecek je to sporny. Slysel-cetl jsem o jedne, co pouzila hadr na monitor PC stejny jako hadr na podlahu (vymachala vyzdimala aspon ?). A o druhe (vlastni zkusenost) vim, ze utirala stoly a shodila externi HDD v provozu. Po zaschnuti stoly jeste spinavejsi.

Sporne je to u u sekretarek:
https://www.lamer.cz/quote/21910

A rada nad zlato od spoluzaka:
http://www.lamer.cz/quote/25546