Takže problém je někde uvnitř v síti ISP. Zkuste ještě ping s velikostí paketů třeba 1400 bajtů (aby se to blížilo k maximu) a interval nastavte třeba na 5 sekund, např. na Linuxu:
ping -n -i 5 -s 1400 bgp1.sprintel.cz | tee ping-bgp1-sprintel-cz.log
ping -n -i 5 -s 1400 10.0.?.? | tee ping-10-0-x-x.log
Výstup nechte zapsat do souboru a nechte to běžet třeba půl hodiny v době, kdy zaznamenáte problémy. Spusťte vedle sebe takovýhle ping na ten bgp1.sprintel.cz (kde se packet loss projevuje) a na tu IP adresu 10.0.?.?, což je předpokládám WiFi AP, na které je připojen WiFi klient u vás na střeše. V tom prvním logu by měl být vidět packet loss a v tom druhém ne, a pokud to tak bude, ukazuje to na problém v síti ISP. Pak ten problém reklamujte u ISP a ty logy mu předložte.