Ztráta paketů

Mrkev2

Re:Ztráta paketů
« Odpověď #15 kdy: 23. 01. 2016, 16:25:31 »
Lol Phirae: Řeším to protože mám problém (A potřebuji přesněji zjistit proč tento problém vzniká)
Takže jestli nemáš nic k tématu bež si spamovat na ICQ


JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Ztráta paketů
« Odpověď #16 kdy: 23. 01. 2016, 16:31:03 »
Takze 1, 2 a 3 jiz patri provajderovi a ma je zaheslene? To se bude blbe neco testovat.

Jinak neni tak uplne pravda, ze nastavenim intervalu na 2 vteriny se nic nezmenilo. Zmizela sestiprocentni ztrata na 2 a 3 - pokud se nejedna o nahodnou fluktuaci.

Co zkusit tohle? http://serverfault.com/questions/318909/how-passively-monitor-for-tcp-packet-loss-linux

A jestli mate nekde na Internetu stroj, se kterym si muzete povidat, tak by sel zkusit iperf: http://www.techrepublic.com/blog/linux-and-open-source/iperf-a-simple-but-powerful-tool-for-troubleshooting-networks/

Unknown

Re:Ztráta paketů
« Odpověď #17 kdy: 23. 01. 2016, 16:33:19 »
Na 99% je problem v lince z Vaseho panelaku (hop1) na AP poskytovatele (hop2 10.0.x.x). Zameril bych se na monitoring spojeni od Vas z PC na hop2. Pustte na to nejaky pinger se zaznnamem historie (idealne grafovanym ve stylu MRTG) a nejakou dobu pingejte, idealne dvakrat: Jednou s packetsize 200 a podruhe 1000 bajtu. Pak to postnete providerovi (pripadne i sem, kdyby se Vas snazil fucknout) s tim mate problem na  lince a presne popiste zpusob mereni at se odlisite od prudicich lam (ktere on nejspis bezne ignoruje). Bud to bude resit, nebo zacnete uvazovat o zmene ISP.

Re:Ztráta paketů
« Odpověď #18 kdy: 23. 01. 2016, 16:36:49 »
Takže problém je někde uvnitř v síti ISP. Zkuste ještě ping s velikostí paketů třeba 1400 bajtů (aby se to blížilo k maximu) a interval nastavte třeba na 5 sekund, např. na Linuxu:

Kód: [Vybrat]
ping -n -i 5 -s 1400 bgp1.sprintel.cz | tee ping-bgp1-sprintel-cz.log
ping -n -i 5 -s 1400 10.0.?.? | tee ping-10-0-x-x.log

Výstup nechte zapsat do souboru a nechte to běžet třeba půl hodiny v době, kdy zaznamenáte problémy. Spusťte vedle sebe takovýhle ping na ten bgp1.sprintel.cz (kde se packet loss projevuje) a na tu IP adresu 10.0.?.?, což je předpokládám WiFi AP, na které je připojen WiFi klient u vás na střeše. V tom prvním logu by měl být vidět packet loss a v tom druhém ne, a pokud to tak bude, ukazuje to na problém v síti ISP. Pak ten problém reklamujte u ISP a ty logy mu předložte.

Lol Phirae

Re:Ztráta paketů
« Odpověď #19 kdy: 23. 01. 2016, 17:03:04 »
Lol Phirae: Řeším to protože mám problém

To máš. S ISP.  ::)


Re:Ztráta paketů
« Odpověď #20 kdy: 23. 01. 2016, 21:42:02 »
Zjistit proc tento problem vznika nieje problem, ale naprava bez opravneni do klientskej stanice a pristupoveho bodu je nemozna. Pouziva siet RTS/CTS? Ak nie, tak obcasna strata ramcov moze byt za istych okolnosti normalnym sprievodnym javom. Zalezi aj na tom, ci je to UDP, alebo TCP.

rwer

Re:Ztráta paketů
« Odpověď #21 kdy: 24. 01. 2016, 19:40:29 »
Kabel z pc vede rovnou na střechu (panelový dům) kde nemám přístup (na střeše je wifi vysílač)
Tento internet používám já a ještě jeden člověk.

co tym myslis ze tento internet pouziva este niekto iny? niekto iny s rovnakeho bytu, alebo ineho?
komunikoval si s tym druhym clovekom ci ma rovnaky problem? nevytazuje linku v tom case ked mas problem, napr torrenty?