Zrovna jsem se chtěl také zeptat. Kdo tyto problémy s bitovými operacemi ve vyšším programovacím jazyce řešil (mimo assembler a mimo jazyky C a C++), tak ať se přihlásí a pochlubí se s příkladem využití.
Ja se prihlasim. Resil jsem to v Jave, jednou pri modovani Minecraftu (reprezentace bloku ve svete, je potreba rychly pristup kvuli vykreslovani a co nejmensi struktura kvuli velikosti v pameti a na disku) a podruhe kdyz jsem z nejakeho API dostaval data zajimave (cti nizkourovnove) usporadana.
Ale jinak celkem souhlasim, ze je to zbytecne takto zkouset na pohovoru k (nej)vyssim programovacim jazykum jako Python, Ruby, Java nebo i ten JavaScript, kdyz to nebude beznou naplni prace.
Mimochodem takova Scala ma treba
BitSet soucasti standardni knihovny (a urcite neni sama), ale rozhodne bych nerekl, ze je nizkourovnova
.
PS: Ted jsem si uvedomil, ze jsem to taky potreboval pri projektu na skole do siti, ktery jsem psal ve Scale.