Ono by úplně stačilo, kdyby špatně implementovanej kodek způsoboval, že každý druhý slovo bude nesrozumitelný... A když to jednou za týden spadne a den se nikdo nedozvoní (než se to zjistí), tak to taky žádná hitparáda nebude.
Zkus cedulku "Pokud se nedozvoníte, volejte 123456789"... 0 Kč. Už z té techniky asi blbnem.
Citace: tatarko 21. 01. 2015, 14:18:44Tak zase volanie 112 alebo nejake tazke business ficury sa na tom zase konfiguravat nebudu ;-)Ono by úplně stačilo, kdyby špatně implementovanej kodek způsoboval, že každý druhý slovo bude nesrozumitelný... A když to jednou za týden spadne a den se nikdo nedozvoní (než se to zjistí), tak to taky žádná hitparáda nebude.
Tak zase volanie 112 alebo nejake tazke business ficury sa na tom zase konfiguravat nebudu ;-)
Citace: Lol Phirae 21. 01. 2015, 11:35:25Zkus cedulku "Pokud se nedozvoníte, volejte 123456789"... 0 Kč. Už z té techniky asi blbnem.Nemame sluzebni telefony, a takhle kazdymu joudovi vyzradim sve soukrome cislo.
Na to je resenim pouzit cislo VOIP operatora, ktere se da presmerovat treba jen v urcitych hodinach. U meho operatora zadny pausal + 60 haliru/minuta (1+1). Mozna lepsi nez platit 12 tis. za 2N zvonek...
Citace: Unknown 22. 01. 2015, 01:22:15Citace: Lol Phirae 21. 01. 2015, 11:35:25Zkus cedulku "Pokud se nedozvoníte, volejte 123456789"... 0 Kč. Už z té techniky asi blbnem.Nemame sluzebni telefony, a takhle kazdymu joudovi vyzradim sve soukrome cislo.Co je to za firmu ktera nema na sluzebni telefony napr. pod jednim sdilenym uctem? Kdejaky startup tri lidech ma sluzebaky a svoji virtualni ustrednu. Vsak nemusite mit ani mobil na vic simek. Pokud mate cisla u jednoho operatora lze mit na jedne sim vice cisel a vybirat linky. Vybirat pouzivane linky umela uz blahe pameti Nokia 3310.