Dobry den,
prosim o radu ako vlastnorucne podpisat dokument v elektronickej forme.
Momentalna situacia:
1. vyplnim dokument (napr.odt)
2. vytlacim vyplneny dokument
3. zakaznik fyzicky podpise dokument
4. podpisany dokument naskenujem
5. naskenovany dokument odoslem emailom
Co chcem dosiahnut: NETLACIT A NESKENOVAT
1. vyplnim dokument (napr.odt)
2. vyplneny dokument zobrazim na tablete, ktory bude na stole pred zakaznikom a ten ho podpise fyzicky priamo na tablete
3. podpisany dokument odoslem emailom
Chcem zrychlit a zjednodusit tento proces. Neustale musime odchadzat od stola k tlaciarni, na ktoru sme 3 pracovnici a casto sa stava, ze pri nej stojime ako v rade na banany. Stoji to cas nas aj zakaznikov.
Pouzivame mini PC (Ubuntu) zavesene na monitoroch.
Povodne som to chcel riesit otocenim monitoru po vyplneni dokumentu na zakaznika, aby videl co ide podpisat a podpisal by to cez "podpisovaci" WACOM. Toto je zle riesenie - nemame monitory na klboch a je to neprakticke.
Druhe riesenie bolo, ze dokupim dalsie monitory, ktore budu otocene na zakaznika, aby videl co ide podpisat a podpisal by to cez "podpisovaci" WACOM. Pre malo miesta na stoloch je aj toto riesenie nevhodne.
Moje otazky:
1. Ako poslat obraz (vyplneny dokument, ...) do tabletu, ktory nema graficky vstup?
2. Aky softver pouzit na podpisovanie, aby to islo pod Ubuntu?
3. Je vobec mozne pouzit obycajne cca 8" tablety s Androidom?
Vopred dakujem za radu.