Heh... já vím, že to je asi standardním nastavením, ale zrovna asi před měsícem se jednomu zákazníkovi zbláznil server (doslova), protože měl v rsyslogu nakonfigurované 2 TCP logovací servery a jeden byl vypnutý.... volání "syslog" (např. v logger) trvalo asi 2 vteřiny, no a běžel (no..nakonec spíš couval) na tom nějaký systémový soft, který docela rád logoval.... chvilku trvalo, než jsme přišli na to, co tomu je.
Uplne nerozumim tomu, v cem byl problem, ale jestli rsyslog nebezel, tak to asi nebyl jeho problem - spis te odesilaci strany
V tom, co citujes, jsem chtel rict to, ze systemy, ktere _garantuji_ doruceni, se obcas muzou snazit dorucut i za cenu ohrozeni serveru. V rsyslogu se daji nastavit vsechny potrebne veci - delka fronty, rate limiting atd. - tj. rsyslog je ochotny zpravy za nejakych podminek _zahodit_, nezarucuje doruceni za jakekoliv situace, coz mne vyhovuje.