Od nulové po „prostě vyžadujeme a tečka“. To jsou otázky…
Presiel som si aj ostatne vlakne kym som vytvoril toto, a podla tych odpovedi, mslim ze je to otazka na mieste.
Jo, sorry, jestli to vyznělo nevraživě :-)
Velmi casto tam ludia vyzdvihovali jednu skolu nad druhu, a nechapem velmi preco, pretoze skladba predmetov je vacsinou na vsetkych rovnaka (podobneho zamerania samozrejme)
To se mi těžko hodnotí, když chodím jenom do jedné školy, ale čekal bych, že jinde bude mít stejně pojmenovaný předmět jiný obsah. Třeba když jsem se učil na matfyzáckou analýzu (asi nejtěžší předmět co jsem potkal a dal mi fakt zabrat), tak jsem koukal do cizích skript (VŠB, ČVUT…) a zdálo se mi, že tam některé věci, co po nás požadují, nejsou.
Takze Linearnu algebru z 649 ukoncilo len 297??
Možná odešli kvůli něčemu jinému a LA už nedodělávali. To nepoznáš.
mohol by som sa opytat z coho sa pripravuje na danej skole na testy / skusky? Staci z tychto prezentacii alebo su potrebne skripta?
Třeba na matfyzu nedostupnost materiálů považuji za jeden z největších problémů. Ke mnoha předmětům jsou skripta nekompletní (populární je že chybí důkazy), zastaralá (jsou tam věci, co už se nepožadují, a naopak tam nejsou věci, co se nově požadují) nebo obfuskovaná (nekomentované kroky v postupu a motivace, extrémně zhuštěný popis…
příklad z knížky co byla k optimalizaci).
Takže já mám na matfyzu na většině předmětů 100% docházku, protože nemám z čeho jiného se učit, než ze svých vlastních zápisků z přednášek.
Většinou jsou materiály volně na webu přednášejícího, někdy v knihovně, někdy se musí warezit.