Moje filtry nefunguji tak jak to zde popisujete.
Prestante si uz vymyslet a podsouvat svetu svoji opakujici se demagogii.
Já vycházím jenom z informací, které jste napsal vy. Ale uznávám, že když se v problematice neorientujete, mohou být vaše výroky zavádějící. Tak zkuste odpovědět na pár jednoduchých otázek.
V případě, že zjistíte, že IP adresa odesílajícího zařízení není mezi MX záznamy pro doménu odesílatele:
- Vracíte někdy tvrdou chybu 5yz?
- Vracíte někdy měkkou chybu 4yz s textem, že je chyba v IP adrese nebo MX záznamu?
- Pokud vracíte měkkou chybu 4yz a odesílatel se pokusí v určeném časovém okně poslat e-mail znovu, ze stejné IP adresy, přijmete e-mail?
Jiz jsem to nespocetnekrat psal, ze moje filtracni politika realne funguje, o zadne maily neprichazim
Jo, to jste psal. A když jsem se vás zeptal, jak to víte, opáčil jste, že to samozřejmě nevíte, protože jak byste to mohl vědět.
Nedokazete zrejme pochopit, ze kontrola existence MX zaznamu na odesilajicim uzlu je jenom jeden z mnoha vstupu se kteryma ten slozity filtr pracuje a zadne rozhodnuti nepada primo kvuli jednomu castecnemu indikatoru.
Ja treba odmitam vse co neprijde ze serveru jez je take MX pro danou domenu (az na explicitni vyjimky - zname cloudy a server pooly) - protoze preferuji, kdyz existuje pro danou firmu/domenu emailova gateway, skrze kterou chodi posta obousmerne. Kdyz to takto ma 99% protistran, tak je to velice levny filtr na spam.
Bohuzel OP by mel u me pak smolika.. a vyzadovalo by to rucni zasah po stiznosti nekoho, ze se mu vraci permanent error, s velice vystiznym popisem proc ho ja odmitam.
Platí tedy, že když s vámi zkouší komunikovat klient, který není v MX záznamu pro danou doménu, vracíte mu permanent error s popisem, že e-mail odmítáte kvůli tomu, že daná IP adresa není v MX záznamech pro danou doménu?
Kdyby jste nevytrhaval porad veci z kontextu, tak by vam to mohlo docvaknout, ze to pravidlo opravdu neni jedine, natoz otazkou zivota a smrti potencialni zasilky.
To, že pracuji přesně s tou informací, kterou jste napsal, je vytrhávání věcí z kontextu?
Pokud necemu nerozumite, tak radeji neodpovidejte.
Proč se tímhle pravidlem neřídíte sám?
250 OK je ekvivalent "Podaciho listku doporuceneho psani", ktere si odnasite z posty pri podani zasilky.
SMTP slouzi k predavani posty - "Simple Mail Transfer Protocol", ne k dorucovani do schranek.
Když přinesete zásilku na poštu, je to ekvivalent toho, když MUA předá e-mail k odeslání MTA. Říká se tomu message submission, obvykle se používá port 587 a prakticky se k tomu používá protokol SMTP ve zjednodušené podobě. Potvrzení převzetí e-mailu k odeslání se tedy opravdu dělá kódem
250 OK v tomto zjednodušeném SMTP a odpovídá to potvrzenému podacímu lístku.
Já jsem ale psal o doručování e-mailu cílovému serveru, které provádí MTA a doručuje jinému MTA nebo MDA. To se provádí plnohodnotným protokolem SMTP na portu 25. Ve světě pomalé pošty to odpovídá tomu, že se zásilka z podací pošty skrze nějaké mezikroky doručí až do schránky adresáta, nebo – když se to nepodaří – zůstane na dodací poště. To je ve světě SMTP potvrzeno kódem
250 OK, ve světě pomalé pošty doručenkou. Obojí říká, že ten, kdo prováděl transport (MTA, poštovní dopravce) udělal co bylo v jeho silách, aby zprávu/zásilku doručil. Není to ale potvrzení o tom, že adresát zásilku přijal. Potvrzení od adresáta je až dodejka – ta musí být podepsaná adresátem, a samozřejmě to nemůže být součástí protokolu, protože to není věc technická, nýbrž právní – počítá s tím, že technika někde může selhat. (Jedinou výjimkou jsou v tomto datové schránky, kde právě dodejku nepodepisuje adresát, ale přímo systém, takže je to technicky pořád jenom doručenka).