Praxe na jeden semestr, student VOŠ Chomutov - PHP, C#, C++

Lukáš Mencl

Dobrý den,
hledám praxi v oboru programování, především v jazyku PHP, případně C# nebo jako poslední možnost C++. Jsem student Vyšší odborné školy v Chomutově obor výpočetní systémy. Trvání praxe je od 3.9.2012 do 25.1.2013, každý pracovní den bez docházení do školy (praxe je označena jako výuka o délce jednoho semestru). Praxe je pro studenty povinná a škola mi může nabídnout pouze praxi v tahání kabelů po škole (návrh a stavba síťové infrastruktury) a nebo programování na PLC, což nejsou obory, v kterých bych se chtěl zdokonalovat. Z toho důvodu jsem ochotný vzít praxi v programování v jazyku PHP nebo C# zdarma (ovšem odměně se nebráním) v okolí Teplic, Ústí nad labem, Děčína a nebo Mostu, nebo za 3tis Kč a více v případě Prahy. Účelem absolventské praxe je získat odbornou praxi v oboru programování a získat podklady (podílení se na projektu, o kterém mi umožníte psát absolventskou práci) k vypracování absolventské práce o rozsahu cca 50 stran. Jako smlouva se musí použít školou dodaná Smlouva o zabezpečení odborné praxe studentů SPŠ/VOŠ Chomutov, která se uzavírá mezi školou a poskytovatelem praxe.

Teď to podstatné. Co tedy umím...
- pokročile PHP/MySQL/HTML, framework Nette (v němž stále získávám zkušenosti)
- lehce pokročile C#, Microsoft XNA framework, C++, Assembler na ATmega 128, CSS, Dibi, AutoCAD a Autodesk Inventor
- začátečník v MFC, Photoshop, MSSQL, JavaScript, XML a UML

Druhé a také velice podstatné...
- když něco neumím, tak se to naučím a velice rád (programování je můj koníček)

Kontaktujte mě na:
emailu: mencllukas[zavináč]seznam.cz
telefon: 603 544 031

děkuji.

S pozdravem
Lukáš Mencl

Lukáš Mencl

Re:Praxe na jeden semestr, student VOŠ Chomutov - PHP, C#, C++
« Odpověď #1 kdy: 05. 09. 2012, 19:01:21 »
Děkuji, praxi jsem již našel.

Lukáš Mencl

Re:Praxe na jeden semestr, student VOŠ Chomutov - PHP, C#, C++
« Odpověď #2 kdy: 06. 03. 2014, 20:39:39 »