Namodelovat v GO jnom trosku slozitejsi datovou strukturu, naco ve stylu HashMap<String, Bean>, kde Bean muze obsahovat atrbut Set<String>, je nebetycny oser
Zrovna tohle jde úplně stejně jako v Javě.
Technicky vzato ano. Ale kdyz misto HashMap chces treba TreeMap, tak mas smolika.
Presne, hned jsem si uvedomil, ze zrovna holy HashMap jde (stejne jako v drevnim perlu, mimochodem)
Casto ale treba potrebuju LinkedHashMap za ucelem udrzeni poradi vlozeni entries, - tady uz zacina s GO oser. Pak se to matla stylem, ze mam slice udrzujici ordered keys do hashmapy a podobne zoufalstvi.
GO mapy maji dokonce pro iteraci forced randomness (iteration order je schvalne nahodny, to aby prej programatori na to omylem nespolihali) coz dokonce znatelne snizuje vykon iterace pres mapu.
Kdyz nekdo prechazi na GO z Cecka, je celkem unesen. Kdo je zvykly na moznosti Jawy, C#, citi se dost nepohodlne.