Scripty v C#, C++ pro game engines

Scripty v C#, C++ pro game engines
« kdy: 17. 05. 2022, 15:38:20 »
Nabizim scriptovani v C#, C++ pro game engines. Nejlepe, bude-li engine vyuzivan pro tvorbu industry aplikace nebo jine specializace.


alex6bbc

  • *****
  • 1 659
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Scripty v C#, C++ pro game engines
« Odpověď #1 kdy: 17. 05. 2022, 20:07:18 »
Nabizim scriptovani v C#, C++ pro game engines. Nejlepe, bude-li engine vyuzivan pro tvorbu industry aplikace nebo jine specializace.

sorry chlape, nechci ti snizovat zasluhy, ale hlaska chci skriptovat c++, c# je krutoprisna.
umis teda fyziku a fyzikalni modely pro pohyb objektu v ramci tech enginu.

Re:Scripty v C#, C++ pro game engines
« Odpověď #2 kdy: 18. 05. 2022, 09:00:06 »
Neni to, prosim, hlaska, je to nabidka. Nabidka vyvoje a zakodovani pozadovane konkretni aplikacni funkcionality  nad game egine.

Jak znamo, aplikacni funkcionalita se programuje prostrednictvim 'scriptu', coz jsou casti kodu a kazda game engina poskytuje API pro spousteni behu tohoto kodu ve scriptu obsazenem.

Engina umoznuje psat kod scriptu v nekterem beznem jazyce, treba C#, C++, JS, nektere umoznuji pouzit proprietarni 'jazyk', napr. GDScript v Godot.

Co se tyce fyziky, kazda engina obsahuje vlastni 'modul fyziky', nektere obsahuji take mechanismus pro integraci fyziky tretich stran.

Pokorně  priznavam, jsem rad, kdyz presne a beze zbytku pochopim a vyuziji to co engina sama nabizi, o predvadeni se vlasni 'fyzikou' urcite neuvazuji.

Zdravi
komediant