Myslím si, že by jsi měl spíše říci co od řešení očekáváš, resp. co očekává tvůj zákazník.
A možná se trochu zajímat třeba o Dell, ne na základě nějakých marketingových žvástů, ale co se týče podpory a supportu, prostě praktických věcí co řeší IT.
Asi nechápeš, že když si dáš neoriginální díly do serveru, ať je to jakákoliv značka, tak automaticky ztrácíš jistý režim support při závadě.
V tvém případě např. disky, ať je vyrobí na lince kdokoliv, tak se liší hlavně firmwarem, a na tyto disky výrobce (v tvém případě Dell) může poskytnout preemertivní záruku, tzn. stačí aby diagnostika hlásila, že může vzniknout závada/porucha a oni disk vymění kus za kus, nečeká se až to celé zkolabuje.
V případě neoriginálu si to řešíš až to lehne, a úspory kterých jsi dosáhl při koupi, se najednou prodraží za odstávku serveru a nějaké řešení, typicky nákupem nového hdd. Tzn. úspora žádná!
Disk je ještě sranda, ale horší jsou RAM paměti, tam se na tebe vykašlou, protože nelze jednoznačně určit závada ke konkrétní komponentě.