Ona je opravdu velká otázka v dnešním přehršelu nabídek, když zaměstnance na to upozorním (což musím), nebo by se to stejně dozvěděl, výsledek takového počínání, který bude ve smyslu toho, že kdo je schopný zdrhne, a zbyde mi pár laciných a neschopných otroků a dostanu se na úroveň čínské továrny, kde sice všichni budou dřít, ale kvalita a efektivita bude na nule.
Je strašně důležité si vůbec uvědomit co kupujit. Především si spíše rozumný člověk chce koupit pozornost a expertízu, než čas. Protože v jednom korporátu jsem viděl, že kupování času skončilo na tom, že všichni trávili 99% pracovní doby na meetingu (nemuseli nic dělat, jen kecat a diskutovat názory), pak na ty meetingy chodili i chlastat, ale vlk se najedl, časově to bylo super, jenom výsledku na nula.
A podívejme se sami sobě do duše, kdo tu je schopný dělat deep work 8 hodin denně.