Vzhledem k tomu, že je pod tím podepsané LMC (Jobs.cz), které má obchodní vztahy se zaměstnavateli-inzerenty, tak bych od toho žádnou objektivitu nečekal. Buď to bylo vytvořené rovnou s nějakým pochybným záměrem, nebo to vzniklo nějak náhodou/omylem, protože se v té firmě někdo nudil a shodou okolností dostal rozpočet, ale i tak to dříve či později dospěje do bodu, kdy nějaký inzerent začne tlačit na odstranění nepohodlných recenzí nebo jiné vylepšení svého profilu.
Z pohledu čtenáře pak web působí jako klasické moderní pozlátko obsahující na první pohled strukturovaná data a nějaké exaktní údaje, čísla, grafy, infografiky… což se dnes typicky dělá jen pro ten pocit exaktnosti, strukturovanosti. Spousta lidí letí na tu formu a podle ní soudí i obsah. Přitom to ale můžou být úplně vylhané údaje a mnohem pravdivější může být pár odstavců textu, které napsal nějaký člověk do diskuse.
Možná jsi udeřil prstíček na klávesu. To je podle mě nemoc, která špiní internet. (A myslím tím obecně, ne pouze AštarSkop) například mraky webů typu kdovolal.cz, muzutozvednou.cz, volajici.eu --- obsahují
generovaný obsah na každé číslo, i když ho v databázi
fakticky nemají (protože ho nikdo nerecenzoval, nehledal). Je to jak mucholapka na vyhledávače.
Další
- agregátory zpráv, webů ,blogů
- agregátory slevových portálů (to ještě existuje?)
- Ruské zpravodajské servery typu sputnik, ac24, eurabia, stars24 - jsou všechny provázané
S umělou inteligencí (případně jiným buzzwordem - generative network) tyhle weby budou přibývat v dalších oblastech.
Princip je vždy stejný, tvářit se, že web má spoustu strukturovaného obsahu, resp. záznam o všem (že tam nic nechybí), ale přitom je to jen generované (kromě těch, kteří tam jsou vložené)
O Burešovi a ImageLeštiče Prchalovi je jen nadpis
ano - jeden z aspektů "copywriterú" (nechtěl jsem psát žurnalistů, novinářů, editorů)