GLSL / Godot Shadery - doučování

GLSL / Godot Shadery - doučování
« kdy: 19. 02. 2024, 15:13:26 »
Dobrý den,

pracuji už nějakou dobu na svojí menší hře, je to jakoby hobby, ale zároveň to myslím vážně.

Rád bych poznal člověka, který by měl nějakou zkušenost s psaním shaderů a uměl by mi během pár online setkání ukázat základy, příklady a pomohl mi doplnit mezery.

Samozřejmě zaplatím.

"Umím" (chápu) bakalářskou algebru z FELu, jsem seniorní dev a programovat dovedu víceméně v čemkoli (Java / C# / PHP). Nejsem ale silný v OpenGL, v teorii kolem renderu, co se přesně děje a kdy, když se skládají věci pro grafickou kartu. Tvořím to v Godotu, který má nějakou svojí lehkou nadstavbu nad GLSL, ale to snad není překážka. Nepohrdl bych ani výkladem na podobná přidružená témata.

Hledám někoho, kdo má reálnou zkušenost z vývoje. Třeba by to někoho zajímalo a nemusel bych se po nocích cítit jako skutečný no-lifer, který se rozčiluje nad indickými tutorialy nebo ChatGPT. Chci se to skutečně poctivě naučit, ne to lepit ze stovek různých zdrojů.

Děkuju,
Josef
« Poslední změna: 19. 02. 2024, 15:15:41 od yoselibero »