.. Jednak proto, že ne vše, co člověk najde, je spolehlivé, ne vše je ucelené a ne vše píší lidé, kteří tomu rozumí. Navíc v situaci, kdy často chybí materiály v češtině a někdy je prostě fajn se s učivem seznámit v rodném jazyce. (Jinak bych chtěl vidět, jak by mi posloužil internet, pokud bych se chtěl učit teorii automatů / grup / kategorií / množin, v porovnání s knihovnou/knihami... )
Je pravda, clovek sa knihy nespyta dodatocne informacie, len ta cestina/slovencina mi pri vyuke vadi. Miesto toho, aby sa prednasky robili v anglictine, tak si prednasajuci vymyslaju "irecite" pojmy a ani diva svina im potom nerozumie.
To je překvápko, že v ČR/SR se přednáší česky/slovensky a že máme vlastní terminologii, úplně stejně, jako třeba francouzština, němčina, ruština, španělština...
Možná může dát hodně, ale jsou metody, které ti dají ještě víc. Problém školy je ten, že přednášky jsou tam příliš dlouhé a člověk není schopen se plnohodnotně soustředit 90 minut, jsou tam chvilky, kdy trochu vypadne.
Božínku, i vy chudinky! Dříve lidé jako vy prostě chodili do učení, věnovat se něčemu manuálnímu, na co stačili. Dnes tam chodí jen naprostí idioti a podle toho to řemeslo taky vypadá. Zatímco lidé jako vy chodí do IT - a podle toho to pak bohužel taky vypadá.
A zase dokola, co jsem tu už psal - neudržíš pozornost, ale protože jsi přesvědčený o své genialitě, kterou přeci nikdo jiný nemůže překonávat, tak to zobecníš na "nikdo neudrží pozornost". Nerozumíš terminologii, která tu byla dávno před tím, než ses narodil, tak jí přece nemůže rozumět nikdo. Já jsem geniální, proto je škola k ničemu, protože mou genialitu nechápe, všichni se ze mě pos...e!
To mi vysvětlete, jak je možné, že za nás se to zvládalo? Že po tom počátečním šoku jsme si zvykli na stominutové bloky. Že jsme se dokázali naučit terminologii jak česky, tak anglicky a často i rusky (protože ruské literatury tu byly plné knihovny). Co umíte navíc oproti dřívějším generacím, čehož studium vám brání se plnohodnotně věnovat tomu, co se po vás chce na škole? A proč nebrečí studenti medicíny nebo práv, že se hodinu a půl prostě nedokážou soustředit a že už jsou geniální tak, jak přišli a škola je akorát omezuje? Jestli ono to nebude nějak souviset s tím, že tyto školy si zatím ještě z uchazečů vybírají ty nejlepší, zatímco techniky berou každého, aby tam vůbec někdo studoval, takže logicky tam je větší zastoupení odpadu. Který pak brečí, že to nedává a jak jsou všichni okolo oproti němu hloupí. Dobu, kdy i techniky si vybíraly, jsem nezažil, ale za nás se to aspoň v průběhu prvního semestru nemilosrdně vyházelo. Dnes se vymýšlí, jak i opici dovést k diplomu.