1) Z toho jak jste to popsal to může být úplně stejně tak normální, jako nenormální, dáběl je v detailu, z výše popsaného nelze soudit. Je možné, že to je slabý kus flink, který špatně nakopíruje nový feed a ani to nezkontroluje. Stejně tak je možné, že je dokumentace feedu neúplná, nebo chybná, a vaše zadání to nereflekujte (eshopy neprogramuju, toto je jen obrazný příklad)
2) Pokd máte eshop na open source, pak je statisticky pravděpodobnější že a) prodej na eshopu není váš hlavní produkt b) nemá business potenciál řešit drahé custom eshop řešení c) a z nějakého důvodu nechcete používat ready made 3rd party eshop řešení v cloudu(což c je obecně default v dnešní době) v rámci nějakého měsíčního fee.
3) Zadávání tasků a řešení issues a edge casů má dělat někdo jako business analyst, který to má vykomunikovat s vaším dodavatelem programátorem (případně dodat nějaký dokument/procesní graf). Váš business analyst nemá čas? Nebo vůbec business analysta nemáte? Pravděpodobně viz 2 - business potenciál tohoto eshop projektu je natolik malý, že se business nezaplatí, a pravděpodobně vám business analysta dělá dodavatel (kterého to typicky moc asi nebaví), aniž byste to vnímali.
4) Testuješ, testuji, testujeme. Je zcela běžné, že developer otestuje a dále to testuje klient a vrací, zde závisí na nuancích, zdali to jsou chyby natolik triviální (nefunguje tlačítko přidat do košíku) nebo netriviální (nějaký webhook posílá starý JSON při nějakém eventu, a v business case 27b jsme v 6 lidech na callu řešili, co že to má posílat, a nakonec to někdo měl napsat do zadání, ale nenapsal, protože měl dovolenou atd.)
5) Integrace marketing tools jako analytics a podobné jsou kapitola sama o sobě, zvláště když máte open source shop, do kterého máte instalovat nějaký 3rd party plugin kdoví odkoho a v jakém stavu. Má tento 3rd party plugin placenou podporu a tu podporu zajištuje firma nebo Franta z garáže? Opět se rozrůstá prostor problému.
6) Nechci hádat, ale z výše psaného to vypadá, že jste se rozhodli ze začátku pro nejlevnejší cestu (nic proti tomu) v neprobádáném uzemí a postupem času jste se dokódovali do rohu a vývoj se zpomalil. A logicky to vypadá, že za málo peněz byl najat Franta z garáže, který to možná opravdu neumí moc dobře businessově promyslet (což za malé peníze ani nelze čekat) a nebo to nechce promýšlet (což za malé peníze ani nelze čekat).
7) Perla na závěr od kolegy co se eshopum kdysi věnoval, budu citovat. Spousta firem si myslí, že musí na eshopu dělat nějaké super skvělé businessové změny, protože si myslí, že to zvýší prodej (pouze myslí, žádnou metriku nemají ani a/b testování ani nic podobného).