Studium sítí a serverů na vysoké

Studium sítí a serverů na vysoké
« kdy: 14. 02. 2025, 04:38:30 »
Zdravím, blíží se čas, kdy si budu muset už pevně vybrat, co studoval dál. Momentálně studuju Elektronické Počítačové systémy na průmyslovce, což je všehochuť IT a nejvíce mě chytli počítačové sítě a operační systémy.
Jaké jsou mé možnosti?

Jako osobní kandidáty beru informatiku na MUNI a VUT, kde bych se zaměřil na předměty se sítěmi a pod, a ideálně pak šel na magistra, kterého mají na sítě obě školy. Dále je možností VUT FEKT obor Telekomunikace, kde bych byl přijat bez přijímaček, ale zas mě lehce děsí poměr elektra s IT. Potom možná ještě VŠB v Ostravě, kde je taky obor na sítě už v bakaláři

XX125

Re:Studium sítí a serverů na vysoké
« Odpověď #1 kdy: 14. 02. 2025, 07:40:35 »
V prvním odstavci sis položil otázku a ve druhém odstavci na tu otázku odpověděl.

Dotaz tedy uzavřen.

alex6bbc

• 1 749
    • Zobrazit profil
« Odpověď #2 kdy: 14. 02. 2025, 09:43:14 »
a programovani te nechytlo?

uprav ten dotaz na porovnani tech skol a jejich studijnich oboru, chybu asi neudelas se zadnou z nich.

« Odpověď #3 kdy: 14. 02. 2025, 10:16:08 »
Pravda, chtělo se tam přímo zeptat na porovnání škol..

Programování mě právě moc nechytlo. Není špatné a občas mě i baví, ale víc mě baví sítě a programováním se živit přímo nechci

jjrsk

• 705
    • Zobrazit profil
« Odpověď #4 kdy: 14. 02. 2025, 10:20:29 »
... prid pristi rok touhle dobou ... to uz budes chapat, ze je to jedno, protoze se tam stejne nic realnyho nedovis. Vsichni vyucujici (95%) jsou paprdove, kteri nikdy neopustily ty ustavy a ziji tak nekdy pred 30+ lety.

Ale pokud se chces presvedcit driv, dojdi si na nejakou prednasku nejakyho predmetu kterej te podle nazvu oslovi. Prednasky jsou ze zakona verejne, takze te tam pustit musej. Tak nekdy za 14 dnu zacina semestr.

« Odpověď #5 kdy: 14. 02. 2025, 14:45:55 »