Dobrý den,
pracuji už nějakou dobu na svojí menší hře, je to jakoby hobby, ale zároveň to myslím vážně.
Rád bych poznal člověka, který by měl nějakou zkušenost s psaním shaderů a uměl by mi během pár online setkání ukázat základy, příklady a pomohl mi doplnit mezery.
Samozřejmě zaplatím.
"Umím" (chápu) bakalářskou algebru z FELu, jsem seniorní dev a programovat dovedu víceméně v čemkoli (Java / C# / PHP). Nejsem ale silný v OpenGL, v teorii kolem renderu, co se přesně děje a kdy, když se skládají věci pro grafickou kartu. Tvořím to v Godotu, který má nějakou svojí lehkou nadstavbu nad GLSL, ale to snad není překážka. Nepohrdl bych ani výkladem na podobná přidružená témata.
Hledám někoho, kdo má reálnou zkušenost z vývoje. Třeba by to někoho zajímalo a nemusel bych se po nocích cítit jako skutečný no-lifer, který se rozčiluje nad indickými tutorialy nebo ChatGPT. Chci se to skutečně poctivě naučit, ne to lepit ze stovek různých zdrojů.
Děkuju,
Josef