Nechápu tuto bitvu extrémistů, na jedné straně lidi, co si prošli érou 8b. Proti nim "arduinisti".
Výuka má být hra, zejména dobrovolná výuka. Blikající ledka je fajn, ať už je to setTimeout, nebo dva trandy, kondiky a 4 odpory. Je to prostě odměna za vykonanou práci. Není to špatná lekce do začátku, nestojí mnoho a odměna je prakticky hned. Za nic moc práci, nic moc odměna.
Tato lekce by tam měla být (nebo podobná), protože to je průzkum bojem. Řešíte co s dětmi z/spáchat, tato kravinka vám je pomůže pochopit. U dobrovolného kroužku musíte přizpůsobit témata těm, kterým se chcete věnovat. Nemůže to být pro všechny a zároveň pro nikoho.
Proč se jich na prvním setkání nezeptat, co očekávají. Proberte, co by to odhadem obnášelo, jak je to reálné a pak si to nechte projít hlavou. Pokud nebudou chtít stavět raketu, co poletí na Mars, tak už to určitě někdo dělal a najdete na to zdroje na netu, který vám pomůže vyhodnotit komplexitu problému.
Například to zavlažování není špatný nápad, jen to zredukujte na květináč, PETku s dírou jako zdroj vody. Sensor vlhkosti, dva sensory vodivosti (do PETky a misky pod květináčem), čerpadlo na 5V, hadičky a MCU, to bude práce na dlouho, ale budete mít IOT a Smart květináč.