Samozřejmě, že je to i má chyba. Nicméně mě ta chyba nic nestála, je stála zákazníka. I když chápu, že je objednávka v řádu nižších desítek tisíc nevytrhne.
A nevím proč bych měl skákat do auta, když mi ostatní eshopy zvládli nabídnout stejný produkt za srovnatelných podmínek jako v Německu.
Že mají eshopy v Česku mnohem horší podmínky než v Německu je samozřejmě smutné, nicméně nevidím důvod proč bych měl být zrovna já ten, kdo bude nakupovat za horších podmínek, aby si české eshopy přilepšily.
kristovanoho, jediná jejich chyba byla, že z CZ konfiguráku neodečetli dvě položky, které tam doslova bijí do očí. nejspíš proto, že si toho na první pohled nevšimli, protože to tam nejspíš zadali podle řetězce konfigurace, a konfigurák jim to tam hodil jako default pro ČR. osobně bych čekal, že když mi přijde nabídka, která se od té levnější liší o třetinu, tak že se poptávající bude ptát PROČ, a na problém přijde. protože ON MÁ SROVNÁNÍ, narozdíl od toho obchodníka, který srovnání mít nemusí, protože ho konfigurák neupozornil, že mu vyhodil konfiguraci úplně jinou než požadovanou.
a že to zákazník následně bez zájmu zahodí a ve výsledku to má dražší, je jen jeho boj.
do auta mívá smysl skákat, když mašina dorazí na sklad třeba v pátek dopoledne, a je zhruba tím směrem cesta a přes víkend si ji chci zprovoznit a v pondělí rovnou vypustit do světa. to už je víceméně o prioritách. nebo si tu tisícovku rozdílu proti deklarované "levnější" avšak ve výsledku dražší alternativě můžu nechat v kase, to už je každého boj.
kdybych to já nakupoval podle předložených materiálů, tak mi ušetření bez dvou korun tisícovky trvalo asi 3 minuty, což myslím není úplně špatná hodinová sazba.