ITNetwork - má někdo zkušenosti?

ITNetwork - má někdo zkušenosti?
« kdy: 07. 11. 2023, 19:32:35 »
Zdravíčko vespolek, otázka je jasná. Má někdo zkušenosti s touto "akademií"? Uvažuji udělat si nějaké kurzy. Do teď jsem byl samouk a lecos se naučil, ale citím, že by to chtělo pořádný kurz. Tak jestli jsou opravdu dobří, když už do toho budu cpát prachy.

https://www.itnetwork.cz/


modnar

Re:ITNetwork - má někdo zkušenosti?
« Odpověď #1 kdy: 07. 11. 2023, 19:54:14 »
Kurzy? Na co konkretne?

Re:ITNetwork - má někdo zkušenosti?
« Odpověď #2 kdy: 07. 11. 2023, 20:05:40 »
Vykašli se na to. Já si tím prošel, jenom tak, proplatil mi to pracák, do CV jsem si to raději ani nedával. Prošel jsem Java kurzem. Dobrá učebnice ti dá nesrovnatelně víc.

Re:ITNetwork - má někdo zkušenosti?
« Odpověď #3 kdy: 07. 11. 2023, 20:08:36 »
Zkoušel jsem jen Python.

Začátek v pohodě, další sekci psal někdo jiný a přišlo mi to jak z knihy z 80 let. To jsem už musel googlit.
Ale nejhorší byli testy. Zadání je často nepřesné nebo zavádějící a výsledek musí naprosto přesný, netoleruje to jakoukoliv odchylku. Ten jejich formulář, webové IDE nebo jak to nazvat nejde ani roztáhnout a na telefonu to je přímo peklo v kapesní podobě. A úplně nejhorší na testech je, že se tam vyskytne i látka, která doposud nebyla vysvětlena. A to je ta placená část.
Pak jsem objevil CS50P a "David Šetek", úplně jiná liga a zadara :)

Re:ITNetwork - má někdo zkušenosti?
« Odpověď #4 kdy: 08. 11. 2023, 10:41:34 »
https://www.itnetwork.cz/

Pokud je člověk úplně začátečník tak ty články co jsou zadarmo mu mohou základy osvětlit. Pro středně pokročilé či pokročilé to může být přínosné. Ty jejich nejlepší tutoriály v celosvětovém srovnání jsou prakticky průměrné. Skutečně expertní věci tam vůbec nejsou.