Nepsal jsem o webove orezane verzi wordu, ani o teamsech, nebo jinem sdileni, ale o PUBLISHERU. O nastroji ktery mate a nepouzivate! Vasi zastanci wordu vlastne neumi pouzivat zakoupene nastroje a jsou zasekli u modly-wordu.
Zjednodusene: Pracovni verzi prasit ve wordu, pak vysazet v PUBLISHERU.
Dobrý den,
Upřímně říkám, že MS-Publisher skoro neznám - jen vím že existuje a dělají se v něm kalendáře a vizitky.
Mám ale obavy, že to je něco co krásně vypadá, ale nemá to s technickým textem typu dokumentace ke stroji a k jeho instalaci u zákazníka (včetně stavebních zásahů) nic společného. Dokument, který se napříč textem odkazuje na nejrůznější kapitoly, obrázky, tabulky. Třeba z kapitoly vymyslím si č. 11, strana 485 o instalaci kotevních desek do základové desky se odkazujete na kap. 2, stranu 109, tabulku 6 ve které jsou uvedeny projektové síly které ty kotevní desky mají být schopny zachytit. A pak odkaz na kap. 6., stranu 250, tabulku 132 kde jsou uvedeny chemické expozice v případě události .... Každou tu kapitolu píše někdo jiný, paralelně k sobě. Většinou se tam nejdříve narvou ty tabulky s klíčovými daty a pak se píše omáčka a celé to bobtná a průběžně se veškeré čítače posouvají...
Ano jde mi o to jak to napsat, aby ten dokument celkově fungoval. Naprosto nepotřebuji a nikdo nepožaduje sexy vzhled, ale chce se od toho fungující formátování, obrázky, tabulky a křížové odkazy. V tom exceluje DITA nebo DocBook, ale zadání vedení je MS-Word 365 ...utíkám mimo téma...
Zatím jedeme slučováním revizí, 4 autoři, jeden jsem zjistil že má novější verzi Wordu než zbylí 3, ale funguje to obstojně. Prostě při importu vybírám formátovací šablonu originálního dokumentu a zatím to zdá se funguje. Ale je nás zatím jen pár a poměrně malý dokument s minimem odkazů.