Ptáš se jak to technicky udělat a nebo , aby to v odeslaném mailu bylo v odeslaném mailu podle best practice a dobře pochopitelné,správně)?
Ano, jde to. Buď pro danou doménu neuvedeš MX záznam, ,. POkud jen jeden user@zdomény nemá přijímat e-mail, nastavit inbound smtp, aby hlásil nonexisting user pro danou adresu - postačí nevytvořit uživatele pro tuto poštu. A nemít doménový koš (to je důležitá poznámka, a filozofická otázka pro Filipa Jirsáka, a toho kdo se ptal: schránka nemusí existovat, spadne do doménového koše, kdo ji uvidí a třeba zareaguje)
Pro Směr odesílání: nastavit na serveru něco jako "Vypnout kontrolu existence usera" nebo "Allow Any From". A dále vytvořit novou identitu v Thudnerbirde
Důležité je vědět, že v e-mailu jsou příchozí a odchozí směry, servery a konfigurace úplně odděleny.