Jak učit dětičky na základní škole?

qelurg

  • ****
  • 381
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Jak učit dětičky na základní škole?
« Odpověď #45 kdy: Dnes v 05:19:47 »
Linux není důležitý obsah.

Pěkný pokus o flame :-)
Konstatování holé skutečnosti.


Re:Jak učit dětičky na základní škole?
« Odpověď #46 kdy: Dnes v 09:13:41 »
Linux není důležitý obsah.

Pěkný pokus o flame :-)
Konstatování holé skutečnosti.

Že by sraz trolů? Bez Linuxu byste sem ani nemohli napsat svou pomýlenou "pravdu".

Máte potřebu sem dávat své "názory" (IMHO: hraničící se lží), bez znalosti kontextu a bez adekvátních argumentů.
Povězte nám raději o svých zkušenostech se vzděláváním žáků v IT. Co se vám osvědčilo.

BTW: Mám ve 4.třídě jednu holčičku, která prosazuje svůj "názor" podobným způsobem.
V jejím omezeném vidění světa není důležité nic, kromě K-popu :-)

Re:Jak učit dětičky na základní škole?
« Odpověď #47 kdy: Dnes v 12:35:29 »
No jo, sraz trollů. Že bychom bez linuxu nemohli psát na server o linuxu  je nepochybně pravda, ale dost banální. Kdyby neexistovaly parní lokomotivy nebo rakety, tak bychom taky nemohli psát na server o parních lokomotivách nebo raketách, protože by prostě nebyl.
Jestli to bylo míněno tak, že bez linuxu, ve kterém ten server běží, by to nefungovalo, tak na to přesně sedí podobenství s K-popovou holčičkou. Namátkou bez elektřiny by to nefungovalo, bez PVC by to nefungovalo, bez změny 11-cis na all-trans by se nikdo nedíval, bez žádné z mnoha takových jednotlivostí by to nefungovalo tak, jak to je, ale zároveň žádná z nich není natolik zásadní, aby to bez ní nemohlo fungoval v trochu jiné podobě. A v celém řetězci lze zrovna operační systém serveru nejsnáz vyměnit bez dopadu na ostatní články.

Ale k věci: když chci děti učit pracovat s elektřinou a s IT z toho konce "od železa", tak o linuxu nemá smysl vůbec mluvit, protože nemá smysl mluvit o operačním systému. To je v té chvíli úplně nepochopitelný abstraktní koncept.

Re:Jak učit dětičky na základní škole?
« Odpověď #48 kdy: Dnes v 13:52:27 »
Lidi, proboha... To fakt myslíte vážně?
Vždyť to co tady na mě zkoušíte je někde na úrovni placaté Země.
Neuvědomujete si tu neskutečnou míru hlouposti a malosti, která za takovými výroky, bez znalosti jakýchkoliv podrobností, je?

Za prvé: Neučím děti na prvním stupni ZŠ "Linux", když je to nezajímá nebo to nepotřebují.
Za druhé: Velmi rád je naučím něco o Linuxu, když o něj mají zájem a mají pro něj využití.

Co s toho je špatně?

Předpokládám, že každý kdo do vzdělávacího procesu, jako učitel, vstupuje, buď učí to co "má určeno (RVP/ŠVP/TP)", nebo to co má zájem učit. Rozhodně vám nebudu hanět pokud budete chtít děti naučit něco o elektřině, nebo to vezmete "od železa".  Proč máte potřebu, ze svého omezeného pohledu (i můj pohled je mnoha směry omezený), hanět něco, co pro všechny zúčastněné bylo pozitivní a přínosné.
Tomu klukovi z videa je teď 16 let a baví ho upravovat a kompilovat jádra Linuxu, které nasazuje na mobily. O některých oblastech Linuxu ví víc než já. Běžte mu říc do očí, že Linux není důležitý :-)

BTW: Co je OS chápou i děti v první třídě, když jim to vysvětlíte vhodným způsobem k jejich věku. Ano, je to abstraktní pojem. Stejně jako stovky jiných abstraktních pojmů, které chápou také.

Mohu se zeptat na vaše zkušenosti s výukou na IT?
« Poslední změna: Dnes v 13:57:05 od Mintaka »

qelurg

  • ****
  • 381
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Jak učit dětičky na základní škole?
« Odpověď #49 kdy: Dnes v 15:10:36 »
Linux není důležitý obsah.

Pěkný pokus o flame :-)
Konstatování holé skutečnosti.

Že by sraz trolů? Bez Linuxu byste sem ani nemohli napsat svou pomýlenou "pravdu".

Máte potřebu sem dávat své "názory" (IMHO: hraničící se lží), bez znalosti kontextu a bez adekvátních argumentů.
Povězte nám raději o svých zkušenostech se vzděláváním žáků v IT. Co se vám osvědčilo.

BTW: Mám ve 4.třídě jednu holčičku, která prosazuje svůj "názor" podobným způsobem.
V jejím omezeném vidění světa není důležité nic, kromě K-popu :-)
Ta holčička má k-pop, vy zase linux, oba jste stejně zaslepení a bez rozhledu.