...No a pak jdeš na root nebo abclinuxu nebo podobný server a dostaneš vynadáno, že soft skills jsou hovadina.
Tenhle managerský newspeak mi nic neříká, tak jsem se kouknul na wikipedii co to znamená a připadá mi, že je to (
samozřejmě podle pracovního zařazení dotyčného šmudly) normální požadavek na normálního zaměstnance.
Najděte deset rozdílů, když se o týpkovi řekne že
je lempl, na co sáhne to zkazí a rozumná řeč s ním není nebo když se o něm řekne, že
nemá soft skils.
Výňatek z klasika:
...Nástup nového šerifa bývá provázen smělými reformami, jimiž jsou smeteny zastaralé zvyklosti z éry předešlého vládce. Vypuknou svěží pokrokové novoty. Klíče od záchodu dostanou nová evidenční čísla, červené pijáky v kompozicích jsou nahrazeny modrými a školník musí prodávati párky v prvním poschodí místo v přízemí. Čímž se jará energie nového vládce vyčerpá a ústav se vrátí do původního stavu vznešené podřímlosti...Kdysi mne šéf požádal, abych ověřil, jak se vede a archivuje dokumentace výrobků pro jaderné elektrárny. Tak jsem se zahloubal do dokumentů co se vytvořily a udržují kvůli ISO9000, hrabal jsem se v TOPkách a PPčkách, ale na nic o tom jsem tam nenarazil. Tak jsem si vzal zápisník, propisku, fotomobil, prošel jsem dílnu a vyzpovídal jsem lidi co na tom pracovali, abych se dozvěděl, jak to tam zařídili ti ze staré party ještě před plyšákem. Dal jsem tomu štábní kulturu, předložil šéfovi, čekal jsem, co se kolem toho bude dít, ale nic se nedělo.
Když šéf zahnul kramle a vyklízeli jsme jeho kancelář, narazil jsem na emajl, kde komusi psal, jestli by mu s tím nepomohl, že já jsem to udělal moc pečlivě.
Co se týká kokotiny se kterou přišel zákazník, to je normální. Bohužel bylo normální, že obchodníci to potvrdili a pokud se to týkalo elektriky, tak to skončilo u mne a "včera bylo pozdě".
Sranda musí bejt, kdyby fotra věšeli.