IT praxe - Rokycany, Plzeň a okolí

IT praxe - Rokycany, Plzeň a okolí
« kdy: 04. 03. 2019, 12:36:48 »
Dobrý den,

jsem 17 letý student 3. ročníku IT a hledám praxi v zaměření.
Nevíte někdo, kde bych se měl ohlížet, kde to stojí za něco, kde za nic a tak?

Budu moc rád za odpovědi a doporučení, díky!


Re:IT praxe - Rokycany, Plzeň a okolí
« Odpověď #1 kdy: 04. 03. 2019, 13:14:53 »
Musíš mít nějaké zaměření, to je jak napsat "jsem lékař", a teď nikdo neví jestli oční, ušní, neurochirurg nebo obvoďák.

Tzn. musíš si vybrat, jestli pojedeš support/devops/development, a taky co přesně, jestli linux, windows, python, javu, c++. Musíš mít k oboru nějakej vztah. S tím že jsi studoval IT můžeš jít prodávat tak do CZC a fotit svůj tlustej pupek v červeném tričku CZC Geek na reklamy, ale pokud chceš nějakou kariéru, musíš se něčemu konkrétnímu věnovat.

Re:IT praxe - Rokycany, Plzeň a okolí
« Odpověď #2 kdy: 04. 03. 2019, 14:11:01 »
Musíš mít nějaké zaměření, to je jak napsat "jsem lékař", a teď nikdo neví jestli oční, ušní, neurochirurg nebo obvoďák.

Tzn. musíš si vybrat, jestli pojedeš support/devops/development, a taky co přesně, jestli linux, windows, python, javu, c++. Musíš mít k oboru nějakej vztah. S tím že jsi studoval IT můžeš jít prodávat tak do CZC a fotit svůj tlustej pupek v červeném tričku CZC Geek na reklamy, ale pokud chceš nějakou kariéru, musíš se něčemu konkrétnímu věnovat.

nebud tak zlej, je mu 17 let!

Re:IT praxe - Rokycany, Plzeň a okolí
« Odpověď #3 kdy: 04. 03. 2019, 14:21:07 »