Automatické vyplňování formuláře na webu

NONE

Automatické vyplňování formuláře na webu
« kdy: 08. 04. 2014, 20:54:32 »
Ahoj,
potřeboval bych poradit s takovou blbinou. Jde o tento web:
http://infojednani.justice.cz/

Zde je formulář, který je docela nešikovný pokud hledáte soudní jednání v konkrétní den, u konkrétního soudu, ale nevíte ve které je jednací síni (musíte postupně projít všechny jednací síně - ručně zadávat, opakovat vyhledávání).
Moje otázka tedy je: jak napsat nějaký script, který by postupně "vyplnil" všechny jednací síně u jednoho soudu v jeden den a výsledek vždy uložil (někam do souboru, ...)?
Pokud se nepletu, tak ten web to má řešený pomocí JS ... v tom se nevyznám (jsem spíš amatér a když už něco dělám, tak v PHP). Lze to nějak jednoduše udělat? Nemuselo by to běžet ani na serveru ... stačil by obyčejný LINUX script.

Díky předem všem.
PS: snad jsem to popsal dost jasně
« Poslední změna: 09. 04. 2014, 10:32:16 od Petr Krčmář »

Jimm

Prostě si to nascriptovat a postovat, ale to za tebe nikdo neudela. Ale spis nechapu k cemu, bud pro ne pracujes a zmena by mela probehnout nad serverem kde to je, nebo pro ne nepracujes a potom te to nemusi nejak zvlast zajimat,  ne?

NONE

... Ale spis nechapu k cemu ...?
No na to je jednoduchá odpověď --občas potřebuji jít na soudní jednání (kvůli škole) ~ znám datum (kdy mám čas) a znám soud (ten, který je nejblíž). Takže potřebuji zjistit, jaká jednání jsou v ten den u toho soudu, ale ejhle ... s tím jaksi tvůrci toho webu nepočítali -- musím ručně procházet pro každou jednací síň + ten server nepatří mezi nejrychlejší (někdy to dost trvá) --> udělal bych si script a nechal ho třeba běžet na pozadí.

NONE

Jen ještě dodám: můžete mi kdyžtak prosím "nadhodit" nějaké funkce, které by šlo použít? Jak jsem psal, jsem amatér ... a nemám moc o funkcích přehled. Už kolikrát se mi stalo, že jsem něco tvořil zbytečně složitě. Díky předem  ;)

tadeas

Zhruba takhle: