Přenos videa, hudby PC do televize

neznalek

Přenos videa, hudby PC do televize
« kdy: 21. 03. 2014, 13:05:17 »
Dobrý den, jsem spíše začátečník, mám starší televizi připojenou k ní připojené repro, přes jeden HDMI připojen setopbox a další HDMI porty na TV jsou volné, u televize je router s internetem, dělá wifi a má i LAN porty.

Problém který dost často řeším, respektive úkon, vedle televize mám druhý HDMI kabel, připojím laptop, pustím film, případně hudbu nebo ukazuji fotky.

Přítom všechna zařízení mám v lokální síti na wifi, mobil s androidem, pc s linuxem a windows dualboot, minulý týden jsem dostal zařízení raspberry včetně krabičky i zdroje je to malé vcelku pěkně, zatím jsem to nikdy neviděl.

Napadlo mě, že bych ho propojil s HDMI na TV a připojil kabelem do routeru a tím ho propojil do sítě a teď ten můj problém, je možnost nějak poslat přehrávání video nebo hudby na tuto krabičku a ona to zobrazí na TV, ideálně aby to šlo z mobilu i PC.

Poradí někdo prosím co nainstalovat na krabičku a případně jaký program do PC,telefonu, pokud to tedy technicky je možné ? Děkuji neználek.

Komo

Re:Přenos videa, hudby PC do televize
« Odpověď #1 kdy: 21. 03. 2014, 13:41:13 »
Na raspberii by si mal najst vhodny soft na ich forach. Staci pohladat. Ja s tym skusenost nemam, len som videl nejake screenshoty atd.
Pri tomto je fajn, ked je vsetko na kabli koli datovemu toku, mne to napr pri DLNAcku cez wifi 1080p videa nie vzdy stiha. Nezistoval som pricinu, pozrel som len zbezne vytazenie linky a bola tam este rezerva, cize skusenosti sa mozu lisit.

Inak na taketo riesenia sa da cez dx.com alebo podobne stranky kupit android all-in-one krabicka ktora ti spravi aj zo starej telky medialne centrum. Mozno aj tymto smerom by to malo zmysel.

Pavel 'TIGER' Růžička

« Odpověď #2 kdy: 21. 03. 2014, 13:48:55 »
Tak jediné, co mne napadá je nějaký druh streemingu. A i tak to bude přes WiFi asi boj.

Peter

« Odpověď #3 kdy: 21. 03. 2014, 14:10:58 »