Obecně mám se Synology daleko lepší zkušenosti než s QNAP.
Netvrdím, že QNAP je špatná firma, jen se mi Synology osvědčilo mnohem víc.
Jak funguje jejich podpora:
- otevřeš tiket
- domluvíš se na tom, že se k tobě někdo připojí a on se na to mrkne
- problém je za 1-2 dny odstraněn
- pokud je to problém ve firmware, tak to může trvat až týden
Právě skvělá podpora je důvod, proč je tak rád používám.
Jinak tvůj dotaz vypadá, jako by ho vkládal primitiv.
Pokud problém nedokážeš popsat a kvantifikovat, například povypínáš všechny služby a zkoušíš, která služba to dělá, nezasloužíš si najít řešení.
Takže asi takhle, pokud má člověk snahu, problém si člověk vyřeší sám.
Pokud člověk má alespoň elementární chuť, pustí tam lidi ze Synology a oni se na to mrknou.
Pokud není vůle, jen zasíráš fórum žvásty bez přesného uvedení typu Synology nebo seznamu spuštěných služeb, jako že tam jsou poměrně slušné možnosti ladění, nezaslouží si nic jiného, ústy prezidenta tě zovu Pussy!