Hry pro Android: LibGDX nebo Unity?

Arty

Hry pro Android: LibGDX nebo Unity?
« kdy: 05. 06. 2018, 23:29:57 »
Ahoj,

prosím o radu. Chtěl bych začít dělat 2d hry pro android a umím v tuto chvíli javu. Takže jsem koukal na dvě možnosti.

a) Libgdx
b) unity

Co je vhodnější pro vývoj 2d her pro android a proč? Kde je člověk více produktivní?

Díky
« Poslední změna: 06. 06. 2018, 00:00:34 od Petr Krčmář »


aa

Re:Hry pro Android: LibGDX nebo Unity?
« Odpověď #1 kdy: 06. 06. 2018, 07:12:43 »
Unity

Arty

Re:Hry pro Android: LibGDX nebo Unity?
« Odpověď #2 kdy: 06. 06. 2018, 10:33:46 »
Unity

A v čem je unity lepší vůči libgdx?

Bubik

Re:Hry pro Android: LibGDX nebo Unity?
« Odpověď #3 kdy: 06. 06. 2018, 12:37:13 »
V čem se dají psát hry pro Android? Jednoduše?

m

Re:Hry pro Android: LibGDX nebo Unity?
« Odpověď #4 kdy: 06. 06. 2018, 12:51:54 »
libGdx, hodne tutorialu, nekolik hotovych na githubu. Staci hledat.


Josef Kuchař

Re:Hry pro Android: LibGDX nebo Unity?
« Odpověď #5 kdy: 06. 06. 2018, 14:18:11 »
Kvůli produktivitě asi Unity. Ale ještě zmíním relativně nového hráče jménem Godot. Je multiplatformní, má lepší 2d než Unity. Odradit ale může menší uživatelská základna a vlastní skriptovací jazyk (Jdou však použít bindy například C++) ;)