Macbook pro studenta

Viktor G.

Re:Macbook pro studenta
« Odpověď #30 kdy: 28. 03. 2018, 09:33:04 »
Už ho mám :-)
MBP 2015 13" i5 16GB RAM, 256GB SSD. Baterka 220 cyklů. Bez škrábance pouze to chtělo trochu vyleštit displej a je jako nový. Včera večer jsem volal na jeden inzerát a nakonec prodávající bydlel nedaleko mne, tak jsem tam rovnou zajel a dohodli jsme se na 30KKč. Důvod prodeje - koupil desktopový iMac Pro a to je už jiný kanón jak sem na to koukal...
Ještě mi k tomu zdarma přihodil DP->VGA, USB->Ethernet redukce, TB->TB kabel, neoprénový obal a Apple myšku.

Díky za rady, nelituji že jsem vybral rychlejší Macbook. Všechno frčí jak má, dokonce i práce s videem v iMovie je vcelku svižná. Teď si už jenom zvyknout na macOS a pár nových klávesových zkratek :-)

ilovelinux

« Odpověď #31 kdy: 28. 03. 2018, 12:51:56 »
Ta cena se mi zda prilis, za 20 dobrej kup, 25 bych jeste dal (dan za znacku). Za 30k se da koupit uz "novej" (nemyslim tim 2017 verzi). A to nejsem student a muzu si jej z fleku dovolit.

Ale gratuluji k prvnimu MACu, at jsi spokojeny.

Popravde o nem uvazuji do budoucna take. Budu to muset nekdy zkonzultovat s Hrdobcem pod komiksem. I kdyz miluju linux, svobodu, prirodu a tu volnost co nabidzi open source. Po dlouhych letech jsem single i kdyz jsem vzdy na linuxu rozjel vse potrebne  ::).
Uvidime jak se to vyvrbi  ;)

macík

« Odpověď #32 kdy: 28. 03. 2018, 14:46:28 »
gratuluji k "nákupu" dát 30 táců za něco s Jádrákem je pro mě nepochopitelné (macbook air ani nepříchází v úvahu, to je starý krám pro chudé). I kdyby to byl 15 model, tak bych víc než 25 nedal.

eth redukce se dá za 100kč,, dp redukce za 150

jen tu ram zavidim, mam 8gb a leda muzu letovat bga

Jester

« Odpověď #33 kdy: 28. 03. 2018, 15:22:50 »
gratuluji k "nákupu" dát 30 táců za něco s Jádrákem je pro mě nepochopitelné (macbook air ani nepříchází v úvahu, to je starý krám pro chudé). I kdyby to byl 15 model, tak bych víc než 25 nedal.