Jak správně nastavit DNS DMARC RUA / RUF záznam

Jak správně nastavit DNS DMARC RUA / RUF záznam
« kdy: 23. 12. 2025, 13:13:57 »
Zdravím všechny a přeji hezké vánoce.
Chtěl bych se zeptat, jak má vyřešit hlášku "DNS DMARC RUA / RUF record not found." ze stránek https://dnschecker.org/dmarc-record-validation.php

Přiznám se, že jsem úplný laik, ale něco jsem si pogooglil, ale zdá se mi, že by to mělo být nastavené na zahazovat
viz.
Kód: [Vybrat]
_dmarc.littlehill.xyz TXT v=DMARC1; p=quarantine;
_dmarc.autoconfig.littlehill.xyz TXT v=DMARC1; p=reject; # a obdobné záznamy pro subdomény

Chtěl bych poprosit o radu, jestli je to takto ok, případně jestli bych neměl ty záznamy poupravit. Jedná se o mou soukromou doménu, kde si hraji. Zdá se, že to všechno fachá, ale přecejen chci to mít dobře nastavené, aby mi to neposílalo maily do spamu, nebo aby to někdo nevyužíval na posílání spamů.

Ještě bych se chtěl zeptat na Váš názor na:
This box's reverse DNS is currently [Not Set], but it should be box.littlehill.xyz. Your ISP or cloud provider will have instructions on setting up reverse DNS for this box.
Hostuju to u hukot.net a měly by tam ty reverzní záznamy být nastavené (jak ipv4, tak ipv6), ale pravidelně mi to hlásí, že nejsou, s hukotem jsem to řešil, ale prý to mají ok, co mám zkušenost s vpsfree.cz tak tam jsou nastaveny korektně.
Má se nastavit nějaké specifické ttl?

Děkuji za případné rady..
« Poslední změna: 23. 12. 2025, 13:20:47 od kopevi2 »

Re:Jak správně nastavit DNS DMARC RUA / RUF záznam
« Odpověď #1 kdy: 23. 12. 2025, 13:32:33 »
Prosím o otestování přes https://www.mail-tester.com/ ... sám tam mám 10/10 ... to mi zatim stačí ... nebo by nemělo?

to že máš "hosting" nebo "doménu" ... kdo se Ti stará o DNS?
Ještě postřeh - to, že já něco nastavím, tak znamená, že ještě musím počkat, než to zná internet ... než se to zpropaguje

jestli tvrdí, že to mají ok, tak ať dodají výpis co nastavili a zobrazuje se

McFly

• 644
    • Zobrazit profil