To je podnikani ve stylu dodavame hnuj a uctujeme si cenu za profi reseni protoze verime ze zakaznik nepozna rozdil?
Tohle zařízení nebudeme dodávat my, spolu se zákazníkem hledáme řešení do jeho výroby pro informační kiosky.
Tj. zařízení si koupí sám zákazník, my vůbec nic dodávat nebudeme, ostatně naše firma v 99% případů HW nedodává, protože se to prostě vůbec nevyplatí, ale HW si kupují zákazníci napřímo sami.
Prostě hledáme možnost jak ušetřit nějakou korunu u zákazníka.
Ostatně jsem zákazníkovi říkal, že profi panel je profi panel, ale on prostě tolik nemá.
Ve skutečnosti to je tak, že zákazník už několik "super-duper-drahých" průmyslových řešení má, ale opravy si jejich dodavatel tak jako tak draze účtuje, protože to vždycky svedou na mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje. A jako že to samozřejmě mechanické poškození je, protože na display se šmatá.
Takže slovy klasika nech si to od cesty!
Buď víš, tak raď, nebo nevíš, tak se mi omluv!