Uff, log pozpátku, jsem si musel stoupnout na hlavu, až z člověka padá salát....
Ten router nemá šváb na reálný čas, tak začíná po resetu/zapnutí asi vždy v tom 18.11.2021 a až chytne internet a čas z něj, tak poskočí na současnou realitu.
To WAN0/WAN1 a dle procesu led-controller, tak to je cvičení s LEDkama. Rotuer má WAN LEDku dvoubarevnou - oranžová=link je up, ale není internet, zelená=jede internet. Takže to cvičení při výpadlu WAN0 off/WAN1 on a zpět bude značit, že nedošlo asi k výpadku ethernet portu (to by asi bylo WAN0 off+WAN1 off), ale rotuer dospěl k tomu, že nemá internet a přechází mezi zelenou a oranžovou...
Je otázka, jak bere výpadek internetu, zda si to nějak testuje nebo v tomto případě pár PPPoE sešny. Fakt v tom logu není nic víc? V zobrazení exportu logu se dá zvolit type=ALL, level=ALL. Zda ke cvičení s LEDkama není i něco o PPP vrstvě. Nebo neukazuje někde stav spojneí PPPoE, jak je dlouho navázané? Zda ne dojde k restartu PPPoE při tom výpadku...
Dle toho a dle poznámky, že to blbo i když Sagem ukončoval PPPoE u sebe, tak se mi problém jeví od Sagemu dál do sítě ISP.