Vo firme sme plne spokojny. S OCSNG je to super vec na evidenciu a ako helpdesk.
Velku vyhodu GLPI vidim, ze ho vies velmi dobre prisposobit svojim potrebam a, ze ta GLPI nenuti pouzivat funkcie len jednym sposobom ale vies ich pouzivat ako ty chces a potrebujes. Tiez ak ti nieco chyba, tak vyvojari su otvoreny novym veciam alebo si vies napisat vlastny plugin.
Komplikovane to nieje, vela veci je intuitivnych a zaklad vies nastudovat velmi rychlo. Precitaj si ten serial na linuxexpres.cz, snazil som sa tam popisat zakladne a najdolezitejsie veci. Zaklad zvladnes velmi rychlo, aj OCSNG. GLPI ma siroke moznosti a niektore "vyssie" funkcie je narocnejsie nastudovat ale nieje to nic strasne. Vies zacat pouzivat zakladne funkcie a dalsie postupne pridavat. Dost pomoze aj forum, kde vyvojari aktivne reaguju na dotazy.
Osobne som ho asi tyzden testoval. Nasledne so sefom sme sa dohodli, co a ako budeme pouzivat a o 3 tyzdne uz bol v prevadzke. Do finalneho stavu sme GLPI dostali o 2-3 mesiace, niektore veci sme doladili az pouzivanim a jednalo sa hlavne o helpdesk a inac to ani neslo. S tym rataj.
Z mojho pohladu je tam par veci, ktore by som zmenil ale my ako firma specificky zaber a tym padom aj ine naroky. GLPI bolo najlepsie, co som na internete nasiel ale vase potreby mozu byt ine. Urcite by som mu obetoval cas a vyskusal ho.
Ak budes mat nejake otazky smelo sa pytaj(bud tu alebo v diskusii pod clankami na LE), ak budem vediet rad pomozem.